Wie herkent dit?? lichtroze afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki25, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki25

kiki25 Lid

18 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,Ik ben hier net nieuw.. had dit berichtje al bij andere geplaatst maar niet het goede onderwerp en toen kreeg ik de tip om hier een nieuw onderwerp te maken. Dus hopelijk is het nu wel goed :)
    Ik ben door de pil heen zwanger geworden dus geen idee van mijn cyclus? Ik ben nu 4 weken over tijd en testte 3 w geleden al duidelijk positief,omdat we dachten dat ik misschirn al veel verder was (vorige menstruatie niet echt gemenstrueerd, maar een halve dag licht roze al heel lang moe etc en mijn buik en borsten zijn al super erg gegroeid heb echt ql een 3 mnd buik :eek:) dus had ik vorige week dinsdag een echo hier was alleen helaas alles op te zien behalve het kindje, dus nog te pril ik heb gisteren weer getest en die gaat niet verder als 3+ wat ik dys was en dat is dan 5+.. ik moet as donderdag weer terug super spannend dus, want ik heb al eerder een mk gehad.. nu had ik zaterdag em vandaag weer lichtroze afscheiding ecjt maar 2 druppels bij het afvegen na het plassem.. geen gemeenschap of iets gehad naast dat ik misselijk en moe ven heb ik ook veel last van mijn buik voelt niet lekker sons ook echt buikpijn dn zaterdag ook steken net onder mijn linker rib.. ik ben nu echt doodsbang dat het weer een mk wordt want de kleine is meer dan welkom en had me er nu helemaal op ingestekd!! Iemand die meer weet over de pijn en de roze afscheiding?Liefs

2. kiki25

kiki25 Lid

18 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe sluit ik dit? Ik heb het al gevonden wasr het echt bij moest!! Sorry voor mijn 6x hetzelfde berochtje!!

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Sorry kan je niet helpen maar wens je sterkte

Deel Deze Pagina