Hai dames, 20 januari ons eerste gesprek in het AMC ziekenhuis in Amsterdam. We liepen bij het Flevoziekenhuis in Almere maar die doen geen IUI in het weekend!! Wat zijn jullie ervaringen van het AMC? En zijn er dames die snel zwanger geworden zijn na behandeling daar?
Hoi Pindakoek, ik liep wel in het AMC, maar dan voor zoek-ICSI. Geen ervaring met Iui daar dus....Ik vond de artsen erg wisselend en mijn ervaring is dat je ook echt van je moet laten horen, zelf achter dingen aan moet zitten. Het is inmiddels wel bijna 1,5 jaar geleden dat ik bij de cvv liep, oude locatie nog, dus ik weet niet hoe het nu is. Hopelokk zijn er anderen die je over iui in het AMC meer kunnen vertellen! Hheel veel succes!
ik loop ook in het amc, ben op het oude gedeelte geweest en nu ook in het nieuwe gebouw. wij zijn daar altijd goed geholpen, maar ik doe icsi. ik denk dat je in elk ziekenhuis wel een beetje op je strepen mag staan na mijn punctie de vorige keer ging het niet zo goed, ze kwamen om de 5 min bij me kijken en zelfs toen ik thuis was werd ik opgebeld omdat ze wilden weten hoe het met me ging.
Hoi Pindakoek Wij zijn sinds juli 2011 in het amc. Afgelopen dinsdag hebben wij daar onze 3e IUI behandeling gehad (in natuurlijk cyclus). Als deze behandeling mislukt krijgen wij nog 3 IUI behandelingen waarbij ik dan vanaf cyclus dag 3 moet spuiten. Wij zijn heel tevreden met het amc, ze zijn heel betrokken en altijd bereid vragen te beantwoorden!.
jA, IK HEB OOK DAAR GEZETEN. eERST IN zWOLLE WAAR IK IETS VAN 6 iui BEHANDELINGEN HEB GEHAD. dAARNA LANGE PAUZE EN BESLOTEN OPNIEUW TE STARTEN IN HET amc. (sorry caps lock) In het AMC na onderzoeken een ICSI behandeling gehad en direct de eerste terugplaatsing zwanger!! Ben nu bijna op de helft!! Ben erg tevreden over alles daar hoor!!
@All: bedankt voor jullie reacties! We wachten het af..as vrijdag eerste gesprek daar! @Joekie: wat goed meid! Gefeliciteerd en dat alles maar goed mag gaan!!
Wij lopen ook in het AMC!! maar dan voor ivf. ik ben zeeeer tevreden over hoe t allemaal gaat in het amc en vind het personeel super lief!!!!! succes