Wie ook onder behandeling in het AMC?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pindakoek, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hai dames,

20 januari ons eerste gesprek in het AMC ziekenhuis in Amsterdam. We liepen bij het Flevoziekenhuis in Almere maar die doen geen IUI in het weekend!! Wat zijn jullie ervaringen van het AMC? En zijn er dames die snel zwanger geworden zijn na behandeling daar?

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hmmmm..helemaal niemand :(

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Pindakoek, ik liep wel in het AMC, maar dan voor zoek-ICSI. Geen ervaring met Iui daar dus....Ik vond de artsen erg wisselend en mijn ervaring is dat je ook echt van je moet laten horen, zelf achter dingen aan moet zitten. Het is inmiddels wel bijna 1,5 jaar geleden dat ik bij de cvv liep, oude locatie nog, dus ik weet niet hoe het nu is. Hopelokk zijn er anderen die je over iui in het AMC meer kunnen vertellen! Hheel veel succes!

4. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik loop ook in het amc, ben op het oude gedeelte geweest en nu ook in het nieuwe gebouw.
    wij zijn daar altijd goed geholpen, maar ik doe icsi.
    ik denk dat je in elk ziekenhuis wel een beetje op je strepen mag staan ;)
    na mijn punctie de vorige keer ging het niet zo goed, ze kwamen om de 5 min bij me kijken en zelfs toen ik thuis was werd ik opgebeld omdat ze wilden weten hoe het met me ging.

5. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hoi Pindakoek
    Wij zijn sinds juli 2011 in het amc. Afgelopen dinsdag hebben wij daar onze 3e IUI behandeling gehad (in natuurlijk cyclus). Als deze behandeling mislukt krijgen wij nog 3 IUI behandelingen waarbij ik dan vanaf cyclus dag 3 moet spuiten. Wij zijn heel tevreden met het amc, ze zijn heel betrokken en altijd bereid vragen te beantwoorden!.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    jA, IK HEB OOK DAAR GEZETEN.
    eERST IN zWOLLE WAAR IK IETS VAN 6 iui BEHANDELINGEN HEB GEHAD. dAARNA LANGE PAUZE EN BESLOTEN OPNIEUW TE STARTEN IN HET amc.
    (sorry caps lock)
    In het AMC na onderzoeken een ICSI behandeling gehad en direct de eerste terugplaatsing zwanger!! Ben nu bijna op de helft!!
    Ben erg tevreden over alles daar hoor!!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @All: bedankt voor jullie reacties! We wachten het af..as vrijdag eerste gesprek daar!
    @Joekie: wat goed meid! Gefeliciteerd en dat alles maar goed mag gaan!!

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Wij lopen ook in het AMC!! maar dan voor ivf.
    ik ben zeeeer tevreden over hoe t allemaal gaat in het amc en vind het personeel super lief!!!!!

succes

Deel Deze Pagina