Rare vochtplekken in onderbroek rond innesteling volgens site.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door balou08, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balou08

balou08 Lid

16 nov 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vorige week donderdag mijn eisprong volgens mij gevoeld en dat klopt ook ongeveer volgens mijn cyclus en de predictor site.
    Als ik nu zwanger zou zijn zou ik vandaag mijn innesteling moeten hebben. Nu ging ik vanmiddag naar de wc en toen zag ik een flinke plek met gewoon wit slijm en vocht. Echt een grote plek. Nu ging ik net naar de wc en zag ik in een keer een flinke vochtplek. Nog nooit zoiets gehad. En mijn vagina voelde vandaag ook een beetje branderig / raar aan. Zou dit met innesteling te maken kunnen hebben?

Groetjes Balou

2. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb het altijd rond mijn eisprong, en voor mijn NOD.

3. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik heb het ook vanochtend gehad, een hele klodder....normaal heb ik wel droog korrelig (sorry) witte afscheiding. Maar dit viel mij ook op.
    en toevallig had ik ook vorige week mijn ei. Mijn nod is 11-12 febr. ik ben benieuwd.
    ik heb het ook echt warm, vol hoofd, gisteren had ik last van mijn ogen en heb borstpijn....

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb ook wel eens grote vochtplekken gehad toen ik niet zwanger was (en het ook niet probeerde).

5. balou08

balou08 Lid

16 nov 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, we wachten het dan weer af. Mijn NOD is volgende week.
    Ik ben benieuwd.

Groetjes Balou

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb zelf ook veel last van afscheiding, ene keer waterig, dus is me onderbroek gewoon nat, en andere keer een witte klodder ( sorry)... denk dat het normaal is? Je zou je kunnen laten testen op een schimmelinfectie, een schimmelinfectie hoeft niet altijd te jeuken...

Ik heb me laten testen en gelukkig had ik niks..

7. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik heb in het verleden echt heel vaak een schimmelinfectie gehad. Dan voelt het erg branderig is rood en kan enorm jeuken. Dan heb je ook witte erg korrelege afscheiding..

Rond mijn ei heb ik ook wat meer heldere afscheiding.

Ik hoop het voor je.

Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina