Hoi allemaal, Ik ben deze cyclus begonnen met ovulatie testen. Meteen na m'n menstruatie ben ik begonnen met testen. Op dag 14 in de avond een positieve ovulatie test (was afgelopen maandag). De avond zelf hebben we het even gezellig gemaakt en de zaterdag ervoor ook. De volgende dag eind van de ochtend was hij niet meer positief. Gister ochtend had ik een enorm felle steek in m'n onderbuik. Duurde een paar minuten en kon even niet rechtop staan. Is het mogelijk dat ik de innesteling heb gevoeld of kan dat nog niet? Hoor graag jullie ervaringen!
Als je een positieve test hebt vindt je eisprong in de aankomende 24-28 u ergens plaats. Als die maandag positief is dan heb je dinsdag of woensdag je eisprong gehad. Een innesteling lijkt me nu dan nog erg vroeg. Je hoeft trouwens ook niet meteen na je menstruatie met ovulatie testen te beginnen maar als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt ergens op dag 12. Het is niet zinvol om eerder te testen omdat de eisprong pas halverwege een cyclus plaatsvindt ( bij regelmatige cyclus)
Nee. Dat is zeer onwaarschijnlijk. Je eisprong kan nog tot 48 uur na positieve test zijn. Stel woensdag eisprong, dan is het nog niet ver genoeg doorgedeeld om zich zaterdag al te nestelen. Dan zou je maandag al positieve zwangerschapstesten hebben
@Greeneyes91 innesteling is echt onwaarschijnlijk. Of je ei heeft toch nog even op zich laten wachten, of je hebt ongemak ervaren van het gele lichaam.
Stel m'n ei is gister gesprongen, kan het ei alsnog wel bevrucht raken? We hebben namelijk verder geen seks meer gehad gezien we allebei onregelmatig werken...