Innestelbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ananas9, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Gister had ik ongesteld moeten worden en toen had ik alleen maar een heel klein beetje bruin achtige afscheiding dus ik dacht dat ik ongesteld werd. Na 2x vegen was het weg. Ik heb het toen gedaan met mijn vriend en niks aan de hand en daarna toen ik naar de wc ging weer bruine afscheiding. En daarna niets meer en vandaag nog steeds niets. Heb dit nog nooit meegemaakt.
    Dit kan toch geen innestelbloed meer zijn (beetje laat)? Want hebben het wel gedaan rond de eisprong. Ik ga morgen test doen denk ik. Voor de rest heb ik nergens last van.

2. C78

C78 Niet meer actief

Spannend hoor! Ik hoop dat je morgen positief test!!
    Het kan best zijn dat je nog wat bloed verliest. Je baarmoeder kan aan het werken zijn of toch nog een innestelbloeding...

succes met de test morgen!

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    het zou best oud bloed kunnen zijn hoor, sommige meiden hebben hier zelfs een aantal weken last van... dus zegt niets!
    ik zou morgen gewoon even een testje wagen enne ik zal voor je duimen natuurlijk ;)

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Innestelbloed kan zeker ook nog wel op of na je NOD zijn, ik geloof zelfs tot 14 weken (officieel geen innestelbloed meer, maar je kan dan ook nog wat bloed verliezen). Zolang het niet doorzet, en je geen krampen hebt, klinkt het positief!
    Laat je weten als je getest hebt???

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    het is dan oud bloed, had ik ook bij mijn zwangerschap... Hield hier idd nog wel 2 weken aan..
    Hoop t voor je, spannend!!

6. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Nou test was niet meer nodig want ben toch ongesteld geworden vandaag.

7. noenoe26

noenoe26 Lid

20 mei 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er tijdens haar ongesteldheid positief getest, doordat ze weinig bloedde en zwangerschapsklachten had?

Deel Deze Pagina