Gister had ik ongesteld moeten worden en toen had ik alleen maar een heel klein beetje bruin achtige afscheiding dus ik dacht dat ik ongesteld werd. Na 2x vegen was het weg. Ik heb het toen gedaan met mijn vriend en niks aan de hand en daarna toen ik naar de wc ging weer bruine afscheiding. En daarna niets meer en vandaag nog steeds niets. Heb dit nog nooit meegemaakt. Dit kan toch geen innestelbloed meer zijn (beetje laat)? Want hebben het wel gedaan rond de eisprong. Ik ga morgen test doen denk ik. Voor de rest heb ik nergens last van.
Spannend hoor! Ik hoop dat je morgen positief test!! Het kan best zijn dat je nog wat bloed verliest. Je baarmoeder kan aan het werken zijn of toch nog een innestelbloeding... succes met de test morgen!
het zou best oud bloed kunnen zijn hoor, sommige meiden hebben hier zelfs een aantal weken last van... dus zegt niets! ik zou morgen gewoon even een testje wagen enne ik zal voor je duimen natuurlijk
Innestelbloed kan zeker ook nog wel op of na je NOD zijn, ik geloof zelfs tot 14 weken (officieel geen innestelbloed meer, maar je kan dan ook nog wat bloed verliezen). Zolang het niet doorzet, en je geen krampen hebt, klinkt het positief! Laat je weten als je getest hebt???
het is dan oud bloed, had ik ook bij mijn zwangerschap... Hield hier idd nog wel 2 weken aan.. Hoop t voor je, spannend!!
Wie heeft er tijdens haar ongesteldheid positief getest, doordat ze weinig bloedde en zwangerschapsklachten had?