Gister liepen mijn ovulatie testen dacht ik op, nog wel negatief. Al paar dagen lies pijn, vandaag steken. Vanochtend ook nog negatief, Vanavond door werk pas om 23:30 kunnen testen, en toen weer veel lichter! Maar ik heb echt rekbaar doorzichtig slijm! Heb ik dan mijn knaller gemist, of zou dit nog gaan komen? Met mijn temperatuur weet ik geen raad meer hoor.
Temperatuur heb ik ook geen verstand van, volgens mij gaat die omhoog nadat je een eisprong hebt gehad. Wat rekbaar slijm betreft, dat kun je soms zelfs al een week voor je werkelijke eisprong hebben, Het enige wat dat slijm aangeeft is dat je in je vruchtbare periode zit, ik zou dus nog even doortesten en het zowiezo om de dag gezellig maken
De rekbaar slijm heb ik altijd 3a4 dagen voor de eisprong. Woensdag rekbaarslijm zaterdag positief ovulatietest. Maandag rekbaarslijm woensdag naar donderdag positief ovulatietest. Dat was bij mij de afgelopen twee ronden. Ik denk dat jou ei onderweg is hou inde gat.
Vruchtbaarslijm kan tot 5 dagen voor de eisprong plaatsvinden. Vandaag dus ovu testen blijven doen Je temp stijgt idd pas na je ei en die laat nu nog geen eisprong zien. Hopelijk komt je ei snel
Voor mijn eisprong heb ik meestal 4 tot 5 dagen cervixslijm. Ik hoop dat je je piek snel vind. Ik heb geen verstand van temperaturen.
Snap er niks meer van. Van ochtend ineens weer witte afscheiding, niet meer rekbaar. Niet meer gevoelig niets. Baarmoedermond ligt ineens wat hoger en wat harder dan gister. Gister was hij echt laag en heel zacht en leek wel een opening te voelen, nu niet meer. Aan mijn ovulatie testen en temperatuur kan ik geen ei sprong zien. Snap er niks meer van.
Ik denk ook dat t nog eraan gaat komen, rekbaar slijm kun je al een week van te voren hebben, en je baarmoedermond voelen, de stand veranderd door de dag heen ook, plus je kan makkelijk daarbinnen t beschadigen.. Ik zou dus niet teveel froeten van binnen meis Zou gewoon door gaan met de ovulatie testen
Ik heb ook vaak gehad dat mijn afscheiding wisselde in de week voor de eisprong, ene keer heel rekbaar, dan weer ineens wit, of alleen s ochtends rekbaar..idd door blijven testen!
Zelf heb ik ook weleens meerdere keren rekbaar slijm in een cyclus. Soms is het rekbaar en doorzichtig waarna het weer cremig en wit wordt. En een paar dagen daarna kan het zomaar weer rekbaar en doorzichtig worden en knalt ineens je ovulatietest En als je je baarmoedermond controleert...deze ligt vlak voor de eisprong hoog
Ik heb dit weleens gehad! Een week voor mn piek al vruchtbaar slijm dat afwisselde met ‘gewone’ afscheiding. Ik voelde mij hormonaal ook flink uit balans. Nog even doortesten/tempen en in de tussentijd ‘gewoon’ regelmatig seks hebben.