Wij zien onze menstruatie liever niet aankomen wanneer je zwanger probeert te geraken maar man wat ben ik blij dat ze vandaag zijn doorgekomen na 53 dagen !! Ik was bang dat ik ze moest gaan opwekken met medicatie (wat ik dus liever vermijd) hoe kan dat opeens zo uitlopen, ?? Sinds mijn miskraam had ik wel wat onregelmatigecyclus maar de langste was 40 dagen.. normaal altijd tussen 30-34 Schildklier werkt goed, geen ijzer tekort/bloedarmoede, was niet zwanger, niet afgevallen, niet extreem gesport, niet op reis geweest, niet ziek geweest, geen stress gehad... heb aan alles gedacht maar ik kan me niets bedenken wat de oorzaak geweest zou zijn? Wat kan verder nog een oorzaak zijn? Ik hoop echt dat dit nooit meer voorkomt Zo, moest er gewoon even uit en wil gewoon graag ervaringen lezen. wat hebben jullie eraan gedaan of moet ik er gewoon mee leren leven?
Het kan zijn dat doordat je een miskraam heb gehad dat je cyclus van slag is. Hoe was je cyclus voor je zwangerschap? En hoe lang was je zwanger voordat het mis ging?
Voor mijn mk had ik een cyclus tussen 30-34 dagen.. het verschilde niet veel heb een mk gehad bij 10 (8) weken ondertussen 9mnd geleden
Het kan toch eens voorkomen dat je een keer een lange cyclus tussendoor heb. We zijn mensen geen machines. Zou het vaker voorkomen, of als je je zorgen maakt kun je altijd contact opnemen met je huisarts
Ja ik hoop dan dat het bij deze ene keer blijft. heb een afspraak staan bij het zkh in sept.. dus ben benieuwd wat eruit komt
Ik heb onlangs een (voor mij) lange cyclus gehad. 36 dagen. Ik dacht heel even dat ik zwanger was, maar helaas niet. Maar alleen het gevoel al dat je krijgt bij de negatieve test en geen menstruatie. Je gaat dan vanalles denken.
Ja ! Gelukkig ben ik tijdens deze cyclus naar de gyn geweest voor een echo en daar zag ze al bij cd 29 dat er nog geen genoeg gerijpt eitje was.. dus dat was al een beetje te verwachten.. maar toch was de hoop er en begon ik te rekenen.. mss dat het nadien toch nog verder rijpt en springt en ben ik mss nu toch zwanger en ga zo maar voort haha we maken onszelf soms echt gek