Weer bloeden na curretage

Discussion in 'Miskraam' started by wennepennie, Feb 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Ik heb vorige week dinsdag een curretage gehad. Het bloedverlies was minimaal. In de loop van donderdag verloor ik geen bloed meer en vrijdag helemaal niet meer. Nu is het vanaf maandag weer aan het bloeden. Niet heel erg, maar ik moet wel weer een maandverband dragen. Is dit normaal? Of kan het zijn dat ik nu al ongesteld ben?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Na de eerste curretage had ik hetzelfde. Eerst weinig en bruin en toen weer helderrood verlies na bijna een week. Uiteindelijk in totaal 3 weken gevloeid. Volgens mijn gyn was dat toen niet gek of raar. Na 7 weken werd ik weer ongesteld.
    Voor mijn laatste miskraam ben ik afgelopen vrijdag gecurreteerd en heb ik sinds gisterenmiddag ook weer wat meer bloedverlies. Volgens mij ook normaal.
    Zolang het niet teveel wordt, geen koorts krijgt, gaat stinken of heel veel pijn krijgt is het allemaal nog normaal. En als je het niet vertrouwd altijd bellen!

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik had dat ook
    ik heb mijn afspraak vervroegd naar morgen en je raad het al
    nu is het over... ik laat de afspraak maar staan.
    maar ik ben wel bang dat hij denk heb je haar weer...
    ben namelijk zo bang dat straks blijkt dat niet alles eruit is.

4. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Ik zal mijn temp eens opnemen, dat heb ik namelijk nog niet gedaan. Ik heb wel al een test gedaan op vrijdag en gister weer (voor de zekerheid) en die waren beide negatief dus in principe zou je zeggen dat alles eruit moet zijn aangezien ik geen HCG waarde meer heb. Ik heb ook niet echt pijn, maar wel een gevoel alsof ik spierpijn heb in mijn buik, af en toe een drukkend gevoel. Ik heb volgende week vrijdag een afspraak ter controle. Ze waren bang voor een mola, maar nu mijn test negatief is, kan dat gelukkig niet.

Ik hoop gewoon zo dat het allemaal snel goed gaat zodat ik weer vooruit kan kijken (en doen haha) naar een nieuwe zwangerschap. Mijn zwangerschap was een ongelukje (door de pil heen) maar zoooo gewenst uiteindelijk. Nu zijn mijn moedergevoelens erg aanwezig en wil ik het graag opnieuw gaan proberen.

5. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Jeetje Trees, ik zie nu je onderschrift pas goed.
    Ik vindt het zo erg om te lezen dat het al 6 keer is misgegaan. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.
    Ik wil je veel sterkte wensen.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Dank je wel wenniepennie. Ik hoop dat jij ook weer snel zwanger mag zijn en dat alles goed gaat! Toen ik de eerste keer drie weken vloeide had ik nog wel positieve testen, omdat er nog een klein beetje weefsel zat. Is ook niet erg, want dat komt er vanzelf wel uit. Als het bij jou al negatief is, lijkt me dat positief en je kunt ook een soort ontrekkingsbloeding krijgen als je HCG onder een bepaald minium is gedaald. Wie weet is dat wel bij jou aan de hand. Wordt de boel nog eens goed schoongemaakt en klaar gemaakt voor een nieuw eitje :D

7. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    ontrekkingsbloeding?
    Wat houdt dat in? Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept.

8. Trees

Trees Niet meer actief

is een bloeding zonder dat er een eisprong vooraf is geweest en is vaak wat lichter dan een normale menstruatie. Als je aan de pil bent heb je dus ook elke maand een ontrekkingsbloeding in plaats van een echte menstruatie. Mijn gyn heeft een keer aangegeven dat je een ontrekkingsbloeding kun krijgen als je HCG onder een bepaald minimum gedaald is. Wist ik eerst ook niet.

9. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Oh ok, ik begrijp het.
    Gelukkig is het bloeden in de loop van vandaag alweer redelijk gestopt.
    Ik ga me dus maar niet teveel zorgen maken.
    Bedankt voor je berichtje.

Share This Page