Kun je achteraf bepalen of je een miskraam heb gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Bloemie, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hallo,

Ik ben een tijd actief geweest hier...., maar door mijn huwelijk wat is stuk gelopen al een tijd het zwanger worden aan de kant gezet.

Ik heb pcos, hier ook een tijd voor in behandeling geweest. Ik heb sinds een half jaar een nieuwe relatie. En wonder boven wonder leek ik ineens een cyclus te hebben! Heel bizar! Een half jaar lang netjes op tijd. Ik gebruik geen anticonceptie buiten het condoom. ( die rommel hoef ik niet meer) Vorige maand ineens niet meer netjes op tijd.. Zwangerschap was eigenlijk niet in mij opgekomen. We hebben het 1x per ongeluk zonder condoom gedaan. Zou wel heel erg toevallig zijn? Toch?

Nu ben ik ineens gaan twijfelen, omdat ik zo heftig ongestelt ben. Dit heb ik nog nooit eerder gehad..ook niet met de clomid. Ik vroeg me af of het misschien toch om een miskraam zou gaan...voel me zo beroerd. Misschien kan je het allemaal betre maar niet weten. Maar ik moest gewoon mijn verhaal kwijt en dacht gelijk aan dit forum. Zou ik nog een test kunnen doen? Of zal ik het maar gewoon laten zoals het is....

pffff...wat een verhaal. :rolleyes:

Groetjes

2. Lila24

Lila24 Actief lid

Jan 28, 2009
    152
    0
    0
    Hoi Bloemie,

Ik weet niet of er dan nog genoeg hcg in je urine zit. Maar het zou heel goed kunnen dat het een vroege miskraam is geweest. Ik denk alleen niet dat dat nog te achterhalen is. Maar je kan er natuurlijk altijd voor de zekerheid een test tegen aan gooien.

liefs Lila

3. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    en anders via bloed prikken in het ziekenhuis maar denk niet dat ze dat doen in jou geval maar je kan eht altijd proberen

Share This Page