pijnlijke harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden,

is dit normaal bij een tweede zwangerschap en zo rond de 29 weken? Ik heb sinds 2 dagen regelmatig last van pijnlijke harde buiken die doorstralen naar mijn rug. Ze komen met enige regelmaat en na een minuutje of 20 is het weer over. Zo 2 a 3 keer per dag.

Ben ik dan te druk? Kan ik me haast niet voorstellen... of maakt de kleine een groeispurt? Moet ik dit aan mijn vlos melden?

xx Makkie

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik heb zelf met 30 weken weeën gehad. Die kwamen ook ongeveer rond de 20 minuten en hielden ongeveer een halve dag aan.

Oefen ween zijn de VK.

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Zou wel even contact opnemen met je vk en het in de gaten houden. Maar het zijn denk ik oefenweeen. Maar zou zeker even de vk bellen. Beter 10 keer te vaak dan 1 keer te laat.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank jullie wel. Heb het gelukkig niet meer gehad sinds vanmorgen. Ik heb de vlos gemaild en ik moet haar bellen.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb op 26 weken pijnlijke harde buiken gekregen, maar ervaarde dat toen eigenlijk niet als harde buik... Na een week zeuren van manlief toch maar naar de dokter gegaan en 2 weken rust voorgeschreven gekregen...

Heb wel een avondje aan de monitor gelegen om zeker te zijn dat het valse weeën waren.

Deel Deze Pagina