Meer Hcg Bij een meerling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door strom23, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    Ik heb 2 emmy's terug gekregen,...

nu heb ik al vanaf de 6e dag voor mn NOD een posi test... nu vraag ik me af of je met een meer ling meer hcg aanmaakt omdat de testen zo vroeg al zo duidelijk zijn..

ben benieuwd!

2. bij een meerling maak je idd meer hcg aan.

Spannend. Wanneer heb je een echo of bloedonderzoek?

3. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hoi..

ik moet maandag bellen voor 1e echo afspraak! erg spannend dus nog!

4. Geniet ervan!

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    spannend 8)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het zou kunnen dat er een meerling is... maaaaaar hou er ook rekening mee dat de hormonen die je gebruikt hebt voor een positieve zwangerschapstest kunnen zorgen... Zeker wanneer je 6 dagen voor je NOD gaat testen...

Wanneer had je van het ziekenhuis mogen testen? Die datum heb je nl. ook meegekregen als het goed is ;)

Test dan nog een keer... Is ie dan nog positief is er een zwangerschap...

Ik wil je niet ontmoedigen... maar behoeden!

Ik duim wel voor je! ;)

7. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hoi..

dat snap ik...

maar ik heb eerst 2 nega testen gehad en daarn kwamen de positieve testen.. dus dan zou het niet meer kunnen komen door die hormoonspuiten die ik gehad heb 16 dagen geleden...

tenminste dat heeft een kennisje me verteld die ook icsi heeft gedaan..

maar ik maak ook dinsdag pas een banner hoor! dan voelt het officieel

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zou idd nog even pas op de plaats houden...

Je hebt nog wel Pregnyl gehad na de hormoonspuiten en die kan er nog wel voor zorgen.. Daarnaast is het zo dat mensen die soortgelijke behandelingen hebben gehad ook meteen denken dat ze er vanalles van af weten en dat is niet zo...
    Ik bedoel dit niet vervelend hoor.... maar we denken vaak net zoveel als artsen te weten en dat gaat gewoon iets te ver... Zeker omdat je nog altijd over de gezondheid van andere mensen hebt natuurlijk...

Zelf ben ik werkzaam geweest binnen de fertiliteit en heb gewoon het een en ander gezien en meegemaakt daar.... Maar ondanks dat ik in de branche gewerkt heb, zeg ik nog alitjd: Ik ben geen arts!.. Ik heb er niet voor geleerd!

Maar natuuuuuuurlijk hoop ik dat je zwanger bent meid en die kans zit er ook nog steeds in... Maar het is echt afwachten tot de datum die de arts heeft doorgegeven dat je mag testen...

Succes he!

9. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    met de laatste spuit bedoelde ik pregnyl.. das 16 dagen geleden...

voor mijn gevoel zit het wel goed.. en hoop ook dat dat maandag/dinsdag zo mag zijn...

we wachten af..

10. een vriendin van mij is ook met icsi bezig en zij zegt ook dat, als je een negatieve test hebt gehad en dan een positieve, dit enkel van een zwangerschap kan zijn...

Omdat dan de hcgverhoging van de pregnyl al weg is (dat heb je dan gezien aan de negatieve test) en de hcgverhoging nu (positieve test) alleen maar van een zwangerschap kan zijn.

Maar ik heb het dus nog en eens niet van eigen ervaring, maar van die van een vriendin... dus dat is nog een stapje verder dat dat waar Wishgirl voor waarschuwt.

't Zal nog even spannend zijn tot aan de echo.

Veel succes met afwachten alvast. ;)

11. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hmm, ik testte 7 dagen voor nod en was ook positief. Toch zit er zover ik weet er toch maar 1 in ; )

Verder heb ik geen ervaring met emmy's e.d. dus daar kan ik niets over zeggen.

12. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik teste 3 of 4 dagen voor nod positief, ik weet niet of het er 1 is of 2....
    Even afwachten tot 12 dec!

13. en wanneer mag je gaan?

14. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hi

de 15e heb ik de 1e echo! spannend!
    volgens mij ben ik dan rond de 7 weken.. ze wilde meteen kijken of ze al iets konden horen die dag...

15. spannend!

Deel Deze Pagina