2dagen voor eisprong gemeenschap..hoe groot kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sheila82, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden.

Ik heb even een vraagje...
    Ik heb gisteravond, nou nacht, mn eisprong gehad..(heeeel duidelijk gevoel, kon even niet lopen van de pijn!en temp is gestegen vanochtend).
    Dinsdagavond laat hebben we gemeenschap gehad, daarna niet meer.
    Ik weet dat er kans is dat het raak is, want sperma blijft in vruchtbare periode 2,3 dagen leven en soms zelf langer. Maar geloof wel kleine kans, of valt dit wel mee?

Wie is zo zwanger geworden??
    De keren dat ik zwanger ben geworden (van mijn meiden, heb de mk niet meegerekend) had ik wel de dag ervoor en/of zelfde dag van eisprong gemeenschap gehad..

vroeg het me gewoon af, hoe vaak het gebeurd dat je zwanger wordt als gemeenschap 2 dagen of meer ervoor is geweest..

Bedankt alvast!

Liefs

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, we hebben voor mn eisprong wel geklust, tijdens mn eisprong niet omdat manlief paar dagen erge migraine had en daarna weer wel geklust.
    Dus ik heb geen idee of dat onze lucky shot was maar ja zie mn banner... of mn eisprong was later dan mn 'vruchtbaarheids kalender' aangaf.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    twee dagen voor de eisprong moet goed zijn, je hebt dan zeker wel een kans.

4. Sheila82

Bedankt voor jullie reacties..ben wle heel benieuwd hoor..toch wel spannend weer! :D

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Spannend! Hier hetzelfde, ook 2 dagen ervoor geklust, had deze ronde al als verloren beschouwd maar wie weet ;)

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hier ook hetzelfde, vorige week dinsdagavond geklust en donderdag hoogst waarschijnlijk de eisprong. Echt heel spannend of het raak zal zijn.

7. Sheila82

Wel leuk dan , gaan we allemaal hopen op een bevrucht ei, haha :D :D

Dreumesmama en mamaloe jullie hebben nog maar 5 dagen te gaan!!!Spannend hoor!!!Wanneer gaan jullie eventueel testen??

8. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Het kan wel...zo is mijn dochter verwekt namelijk. Hoop het voor jullie allen!

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Sheila, mijn cyclus zit meestal op 28dg, maar heb nu 30 aangehouden van volgende maand, denk dat ik de 30 dg maar afwacht en dan woensdag of donderdag test!

Kalfje, dat geeft de burger moed ;)

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb dit elke maand gedaan of 1/2 dagen ervoor of op de dag van de eisprong maar goed zie mijn banner nog steeds niet raak:(

Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor julie!

11. Sheila82

Dikke buik: wat jammer dat het nog niet raak is voor je, hoop dat je snel zwanger bent!

De vorige keren werd ik wel heel snel zwanger,kluste toen om de dag, en als ik een posi ovutest had soms iedere dag..maar als ik terug kijk (fertilityfriend) zie ik dat ik wel toen ik zwanger werd een dag van tevoren of de dag zelf gemeenschap had gehad..
    Maar het kan wel idd...dus ben toch wel heel benieuwd eigenlijk..
    had wel veel van dat vruchtbare slijm en dat is goed voor het zaad om te overleven,haha :D

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

12. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde Sheila! Ben benieuwd... Had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar wie weet ;)

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier op 29 dec voor het laatst geklust en ei op 31 dec!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    blijkbaar kan t wel.. bij dochter lief (Lisa) hebben wij die maand 1x seks gehad en volgens test en echo bleek dat iig 5 dagen voor Ei te zijn geweest.. nou ja.. weet niet hoor.. vk is er van overtuigd dat t kan...

15. Sheila82

Marilou: ja, we lopen gelijk, grappig!Afwachten!

Blackeyedgirl: ook bij jou is het dus zo gelukt :D wat goed, gefeliciteerd nog!Bedankt ook voor je reactie., hopen dat wij hier ook dat geluk hebben

Ichtus: zo, bij jou helemaal zeg,5 dagen voor ei!!Dat kan idd wel maar komt weer minder vaak voor geloof ik...al kan goed gezond sperma in een goede vruchtbare omgeving soms wel 6of 7 dagen overleven heb ik gelezen..maar dat is allemaal uitzonderlijk :D
    Wel leuk dat het bij jullie zo is gelukt!

Heb er nooit lang over te doen om zwanger te worden, ging steeds zo snel, maar misschien dat het nu wel lang gaat duren, geen idee, wel spannend!

Deel Deze Pagina