Ik zit net in week twee en sinds gisteravond helderrood bloedverlies bij het afvegen. Ik vind het zelf behoorlijk veel. Het blijft nu ook gewoon komen en lijkt qua hoeveelheid op een menstruatie maar (sorry voor de details) de samenstelling en kleur ziet er heel anders uit. Het is echt helderrood en geen klontjes oid wat ik normaal wel heb. (normaal sorry ) Herkent iemand dit? 7 juni was mn laatste ongesteldheid. Normaal heb ik een cyclus van 24 dagen. Ik ben dan dus 10 dagen te vroeg en zou een cyclus van 14 dagen hebben! Het bloeden is 4 dagen na mn eisprong begonnen.
Dag 14 is wat vroeg voor een menstruatie maar voor een innesteling eigenlijk ook. Is het echt veel veel?
Ik heb een korte cyclus he, dus innesteling zou wel al kunnen. Ik vind het zelf wel veel ja! Maar veel minder dan een menstruatie (die zijn altijd heftig bij mij) en het lijkt nu ook weer gestopt te zijn. Verlies zo niks meer, alleen nog wat met afvegen. Blech die onzekerheid is killing!
Dan zou je je eisprong gehad moeten hebben op dag 9 of dag 10 van je cyclus. Heb je dit vaker zo of ben je pas gestopt met anticonceptie? Geen krampen ofzo?
Mijn eisprong is altijd zo vroeg ja. (rond dag 10) Heb altijd al een korte cyclus gehad. Slik al ruim een jaar de pil niet meer, en heb hem toen ook maar een paar maand geslikt. Daarvoor drie jaar niet aan de pil geweest dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Ik voel niks raars. Ook geen menstruatiekramp.
Dat je een korte cyclus hebt betekent absoluut niet dat de innesteling bij jou eerder plaats zou vinden dan bij een ander. Een innesteling kan pas plaatsvinden wanneer de embryo voldoende gedeeld is en dat is bij iedereen hetzelfde en slechts zelden op 4 dpo. Daarbij duurt een innesteling meerdere dagen en krijg je de bloeding vrijwel altijd pas later (als het embryo de diepere lagen in je bm heeft bereikt), dus zelfs als nu een innetseling zou beginnen dan is dit erg vroeg voor de bloeding. Een vroege cyclus betekent gewoon een vroege eisprong of een korte luteale fase. Een bloeding kan door zoveel factoren veroorzaakt worden, ik denk dat dit zowel geen menstruatie als een innesteling is.
Wat is een 4 dpo? Als je een korte cyclus hebt, is je eisprong eerder... 14 dagen voor je NOD. Die heb ik dus echt al een poosje geleden gehad, en als ik al zwanger zou zijn, zou ik zeker wel al een innesteling kunnen hebben gehad... Maar goed; intussen ben ik er vrij zeker van dat het toch een menstruatie is. Het blijft namelijk komen en veranderd wat van kleur en samenstelling.
Maar als jij nu op dag 14 zit? Dan heb je dus je eisprong gehad tegelijk met het begin van je menstruatie? Dat lijkt me niet helemaal goed.
Sorry ik begreep je even verkeerd. Wat je bedoeld te zeggen is dus dat dit niet kan? Dat dit geen menstruatie is?
Dat weet ik natuurlijk niet maar als dit zo is lijkt het me wel erg kort. Heb je dit vaker zo? Anders zou ik daar wel even naar lagen kijken.
Logan, ze vertelde eerder al dat een korte cylcus heeft en haar ei op 10e dag heeft. maar idd innesteling na 4 dpo is wel snel. ik bloed ook regelmatig tijdens mijn cyclus. Waardoor dit komt, geen idee
Een instelling op 4dpo is vroeg. Een menstruatie helemaal. Ze zei dat ze altijd haar ei 14 dagen voor nod heeft en aangezien ze nu cyclus dag 14 zit lijkt mij dat er iets niet klopt.
Kan nu zij dat je je ei wel op de dag hebt wanneer dat met n normale lengte cyclus is en dat je daar wat bloed bij hebt
Ik ben vannacht een mini beetje bloed verloren. Bij het afvegen was het weer schoon. Ik las al dat een innesteling soms ook op een lichte menstruatie kan lijken en tot drie dagen aan kan houden. Ik weet dat het allemaal vroeg is etc, maar het kan dus nog steeds! We verliezen de hoop nog niet