Hoi meiden, Moet echt even mijn verhaal kwijt, ik word gek van mezelf! 16 maart gestopt met de pil en eerste menstruatie nog niet gehad. In het begin talloze kwaaltjes gehad en daarom regelmatig getest. Nu sinds 2 weken besloten niet meer te willen testen en daar komen de kwaaltjes weer. Alleen nu wel anders dan voorheen. Ik ben humeurig, enorme 'menstruatiepijn' ( maar natuurlijk niet ongesteld geworden en mn buik is enorm opgezet, rugpijn en zit onder de pukkels. T is geen obstipatie want gebruik daar al tijden zakjes voor.. Zit nu zo in twijfel om weer te testen terwijl ik juist net had afgesproken dit voorlopig niet meer te doen. Mijn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken en dat het vanzelf allemaal wel in orde komt. Die onzekerheid maakt me gek.. ik wil gewoon of ongesteld worden of zwanger zijn.. voor me gevoel hangen we er nu zo tussen in.. Ik weet het niet.. maar zou het liefste nu naar de winkel willen rennen voor een test.. Liefs nena
Je kan met je zelf afspreken om maximaal 1x in de week te testen? dus dan haal je er nu nog één en dan pas over 1 week weer?
Heel lastig, en heel herkenbaar! Mijn eerste menstruatie duurde maar liefst 50 dagen na de pil! In die tussentijd ook 100x getest denk ik . Gelukkig was het bij ons de maand erna raak. Ik zou toch je eerste menstruatie gewoon afwachten, en dan inderdaad met jezelf afspreken dat je alleen 3 dagen na je NOD nog gaat testen. Anders gaat het je ook veel geld kosten!
@liefje87, zit al ergens rond dag 90-100, wachten duurt zo lang.. Ik denk inderdaad dat ik nu gewoon een test haal zodat ik dit van me af kan zetten. Als het niks is ben ik weer gerust en loop ik niet nog dagen onrustig te spoken. Weet dan wel waar ik aan toe ben. Herkennen jullie dit, dat je in de periode van ontpillen vaak bent gaan testen?
De uitslag van de test zal je rust geven, of deze nu positief is of negatief (ik duim voor je dat deze positief is ) Maar dan kun je het in ieder geval van je afzetten. Ik was ook altijd heel onregelmatig ongesteld, dus ik zat me ook iedere maand weer op te vreten, omdat mijn menstruatie weer uitbleef en ik allerlei klachten had.... Heb aardig wat testen versleten dus je bent zeker niet de enige
Voel me soms echt een groot gebruiker haha. Test gedaan, negatief. Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Nu in ieder geval weer rust in mijn hoofd. Vanavond maar genieten met een lekker wijntje van het voetbal