radeloos! :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by izzy1993, Jul 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. izzy1993

izzy1993 Actief lid

May 19, 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik heb sinds 2 maanden mijn spiraal eruit en we zijn aan het proberen voor een tweede kindje.
    Nu is het probleem dat mijn vriend de afgelopen paar weken niet tot orgasme of zaadlozing kan komen. We zijn al bijan 4.5jaar samen en het is nooit eerder een probleem geweest. We konden altijd wel een uur of langer sex hebben maar dan kon hij ook wel klaarkomen maar nu is het steeds bijna maar wat ik of hij ook doet gebeurd het niet,voorheen als het tijdens sex niet ging dan kon hij zichzelf wel tot orgasme krijgen en dat gaat nu ook niet ook niet tijdens masturbatie.. Het is voor ons beide erg frustrerend en ergens ook een beetje zorgwekkend. Iedereen zegt dat het stress is en wel weer bijtrekt en dat we niet bezig moeten zijn met babies etc. Maar naar mijn idee is er meer aan de hand. Ik probeer hem naar de huisarts te krijgen maar denk dat hij het te gênant vind om te gaan. Iemand ooit zoiets meegemaakt? Wat was de oorzaak en oplossing? Ik wil hem zo graag helpen maar weet niet hoe!

Sorry voor het lange verhaal 🙈

Groetjes,
    Isabella

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ik denk eerlijk gezegd dat het iets psychisch is, misschien dat er inderdaad teveel druk bij hem ligt, dit kan ook onbewust hoor. Het is wel typisch natuurlijk dat het precies begonnen is nu je spiraal eruit is. Probeer inderdaad alles wat los te laten, neem de tijd voor elkaar.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik zou vooral niet naar de huisarts gaan.. Niet teveel op focussen, ik kan me voorstellen dat de druk om te "moeten presteren" in de weg gaat zitten..

Gewoon even wat minder vaak doen, en erover praten. Misschien vindt hij het idee van kinderen krijgen wel onwijs spannend. Als je erover praat kan dat misschien wat opluchting brengen..

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    ik denk dat de druk van het presteren gewoon te hoog ligt...

Heb gewoon sex omdat je t beiden leuk vind, niet omdat het moet

5. Nixter

Nixter Fanatiek lid

Jul 14, 2016
    1,659
    1,337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Wij hebben hier ook precies hetzelfde gehad. Nadat mijn spiraal eruit ging, kon hij het ineens niet meer. We hebben toen 'besloten' eerst gewoon te 'oefenen'. Niet perse kijken naar de vruchtbare dagen, daar ook niet de nadruk opleggen en het is ook niet erg als het op de vruchtbare dag niet lukt. Ook gewoon met elkaar over gesproken.

Nu geen problemen meer!

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Hij had het 'probleem' toch ook voor dat jullie voor een kindje begonnen? Zoja dan zou ik wel even naar de ha gaan. Zoniet idd wat nixter zegt'

7. izzy1993

izzy1993 Actief lid

May 19, 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het speelde al wel beetje voor dat we gingen proberen maar niet in deze maten. We zijn er niet veel mee bezig. Hebben vaak maar 1x per week sex soms zelfs langer dan dat niks omdat ik vaak 0,00 libido heb door mijn antidepressiva.. we hebben het nu sowieso op pauze gezet. Ik leg helemaal geen enkele druk op hem en we hebben altijd gewoon sex om sex te hebben en niet om zwanger te kunnen worden. Ik heb liever dat hij ff nagekeken word en er niks is en we naar de psychische kant kunnen kijken dan maar gewoon vanuit gaan dat het niks medisch is. Toen we probeerde voor onze zoon vond hij het allemaal veel enger en waren we er 10x meer mee bezig en toen was er niks aan de hand..

Share This Page