Hallo meiden. Een rare week achter de rug. Positieve testen!! En hup GIGA menstruatie ben echt leeg gelopen en erge buikpijn. Gezien een verleden met veel ellende aan operaties zit ik altijd onder controle bij de gyn en kan ik altijd komen als ik wil. Dat heb ik dus ook gedaan en het was al wat ik dacht. Helaas is het vruchtje toch afgestoten. Niks aan te doen dat is moeder natuur. Nu is mij verteld na een bloedtest dat het hcg weg is. En alles netjes is weggespoeld zeg maar. Ik kon gewoon verder gaan met zwanger worden.. Nu lees ik dat veel mensen snel zwanger zijn na een vroege miskraam. Omdat je even zwanger bent geweest en dat goed is voor een goede innesteling enzovoort.. Wie heeft dit ook mee gemaakt en is weer snel zwanger geworden? Liefs..
Wat vervelend voor je, sterkte ermee. Zoals je aan mijn onderschrift kan zien was het bij ons gelukkig weer heel snel raak, en ik denk inderdaad dat die kans groter is na een miskraam omdat je lichaam dan nog een beetje in de zwangerschapsmodus is ofzo. Hoop voor je dat de volgende blijft plakken !
5 weken na het begin van de miskraam weer opnieuw zwanger ☺ niet eens ongesteld geweest in de tussen tijd! moet zeggen dat dat het allemaal wel nog wat spannender maakt als er zo een korte tijd tussen zit hoor! geef jezelf wel de tijd om het te verwerken.. succes!!
Dankjewel dames!! ijsthee.. Dat klinkt goed hihi. Ik was gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen en wat jij zegt en jes12 dat heb ik dus veel meer gehoord.. Verwerken is een groot woord. Ik ben een nuchter persoon.. Ik vond het in de dagen dat ik ongesteld was wel heel erg.. Nu ga ik volle positieve moed weer goed oefenen hihi.. ik vind een miskraam ook best een groot gezegde in zo vroeg stadium. Bij mijn moeder ( heb nog een jonger broertje en zusje ) ging het na 8,5 maand alsnog mis.. 8 maanden is idd lang logan. Geduld raakt dan op he? ijsthee ( klinkt komisch ) verder een goede zwangerschap tot nu toe?? En jes12 ik ben net nieuw hier ben je nou dus zwanger of ? Liefss!
haha ja ben zwanger kan het nog bijna niet geloven maar de testen zeggen het toch echt... 7 juli mn echo kan niet meer wachten pff maar probeer positief te blijven denken! gebruik je al ovulatie testen?
Ik heb vorige maand een miskraam gehad met 5,5 week ongeveer een week later mn eisprong en inmiddels weer zwanger!! Ik loop ook bij de gyn en mag aankomende vrijdag een echo om te kijken hoever ik ben aangezien er geen menstruatie tussen door is geweest. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!
Jes12 wat gaaf!! Super goed! Ben heel blij voor je.. Het is de eerste weken echt eng volgensmij wanneer het raak is.. De zus van mijn vriendin is nu 25 weken en nu pas echt aan het genieten.. Probeer te genieten en leef gezond dan komt het goed!! Juli een echo... dat lijkt zo ver weg he.. Rond jou ego moet ik denk ik weer ongesteld worden.. liever NIET natuurlijk ... ik gebruik ovu testen.. sinds vorige maand. Die gaan goed.. Krijg een mooi inzicht en heb best vroeg een eisprong en het lijkt erop dat ik het deze maand weer heb rond dag 10 11 .. Wanneer ik positief test moet ik naar de gyn wat ik al zei om te kijken of het idd in de baarmoeder genesteld is.. Heb links een matige eileider door veel gedoe wat ik daar al gehad heb.. Maar ik voel dat wanneer het raak is het ook wel goed zit en komt!! Sterre... Wat super!! Het kan dus echt.. miskraam is niet leuk.. Wel weet je dat je dus wel gewoon zwanger kunt worden.. Zegt niks over de man en vrouw maar is gewoon een niet goed vruchtje. Fijn dat je zo snel ook weer zwanger bent geworden een mooie tijd tegemoed!! Wat vertel ik toch veel hihi maar ik vind het wel leuk mensen te spreken die ook met dit soort situaties bezig zijn.. het zwanger worden en zijn..
Ik heb 13-5 miskraam gehad en zit nu op dag 40 van mijn cyclus. Geen idee of ik een eisprong al heb gehad.. Blijven afwachten
Ik was voor een controle echo na mijn miskraam bij de gyn, gyn vertelde toen dat vaak het lichaam ineens weet hoe het hoort. Hij ziet vaak op de poli dat vrouwen snel zwanger raken na een miskraam. Het heeft bij ons ruim 19 maanden geduurd eer ik zwanger raakte, helaas toen dus die miskraam & nu weer zwanger. Ik merk inderdaad wel dat ik er nog erg onzeker over ben en bang ben dat het mis gaat. Vrijdag weet ik als het goed is iets meer. Ik duim voor jou dat het snel raak zal zijn!
In januari een miskraam, februari overgeslagen qua proberen en toen meteen in maart weer zwanger. Helaas weer een miskraam in mei. Drie weken later nega testen, een week later weer licht posi testen en vorig weekend weer ongesteld geworden (weet niet wat dat laatste nou te betekenen had? Maar laten we het er maar op houden dat m'n cyclus/hormonen nog even flink in de war zijn... Nu gaan we even pauze inlassen tot september! Succes ik hoop dat het jullie ook weer snel gegund is!
Zoals je ziet in mijn onderschrift steeds lange en onregelmatige cyclussen. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik testen. Dat is de dag dat ik de vorige keer ook positief teste. Maar heb nu helemaal niet het gevoel zwanger te zijn. Heb nu zelfs al zoiets van Pfff... Wou dat mijn lichaam normaal deed en in ieder geval weer normaal ongesteld word
Nou ik heb wat geks.. had vorige maand erg vroege eisprong dag 10.. Vd week getest en lijntje werd al ietsje dikker bij de 2e test.. Dacht sla een dagje over en daarna weer testen.. Gister niet getest vandaag wel weer en heeeel ver weg een lijn. Lijkt wel weer op een vroege eisprong!! Had ook last links dat heb ik al sneller ivm littekenweefsel.. Rare toestanden hoor het vrouwelijke lichaam!
hallo meiden, mischien weten jullie wat ik heb, ik had 12mei 12 wk echo helaas hartje klopte niet meer! toen 2dagen later Miskraam opgewekt! was niet gelukt toen 20mei gecuriteerd! toen krijg ik 3juni weer vruchtbare slijm en 4juni s avonds laat buikpijn! wat altijd voel met de ei sprong! afgelopen donderdag morgen getest! negatief me moeder zag het aan me vorige x dag zwanger was en roep et nu weer! voel me ook weer zwanger! houd my lichaam voor de gek of heb ik te vroeg getest? ben zo bang
Wanneer was de datum dat je ongesteld werd?? als je 4 juni bijv je eisprong gehad heb is het nu 21 dagen later.. Als je eisprong laat was kan je innesteling natuurlijk laat zijn geweest... Test over een paar dagen nog eens. Lichaam kan gekke dingen doen.. omdat je zo graag wilt... Ik was er ook veel mee bezig tot de vorige maand.. Toen dacht ik ik ga er minder aan denken en lekker mijn ding doen.. Was raak maar helaas vroege miskraam alleen heeft dat niks te maken met ons maar met een toch niet goed vruchtje. test ook niks niet lichte streep?
voordat ik zwanger werd van de oudste ook een vroege miskraam gehad (5.5 wk). daarna 1x ongesteld geweest en daarna was het raak. het blijft spannend vind ik.