ik heb een vraag, ik merk altijd in elke cyclus rekbaarslijm. eerst geel rekbaar, dan wat witter en dan doorzichtig. maar nu vroeg ik mij af, omdat we echt om de dag klussen vanaf de ms tot na mijn rekbare slijm nog niet zwanger ben.. ik voel mijn ei niet. maar heb je altijd een eisprong als je rekbaarslijm hebt?
Hoi Eva, Ik heb precies het zelfde probleem.. Ik heb mijn ei ook niet gevonden..pff.. En veeg nu sochtends al een aantal dagen witdoorzichtig slijm af...en soms wat bruin...Ik snap er ook niks meer van... Dus ik lees even met je mee! Liefs, MG
Ik denk van niet. Ik heb namelijk in mijn cyclus nooit rekbaar slijm gehad. Denk dat dat bij iedereen weer anders is. Misschien moet je eens proberen om wat langer door te klussen en de eerste paar dagen na je menstruatie hoef je dan niet te klussen. Het kan best dat jullie te vroeg stoppen met klussen.
ik denk het eigenlijk ook niet, net zoals dat een positieve ovulatietest ook geen garantie geeft dat je eitje springt. als je temperatuurt, dan kun je daarmee wel het springen van je ei bevestigen.
hmm ja ik denk dat we toch ook wat langer door moeten klussen dan.. en ik ben sinds deze maand bezig met temperaturen. zit nu op CD 3...