Te koop, mijn nog ongebruikte "Je porte mon bebe" draagdoek in lilla met grijs. Het is een rekbare draagdoek die ik voor onze baby in buik gekocht heb, maar na een draagdoekendemo op de zwangerschapsyoga wil ik toch liever een geweven draagdoek kopen. Foto's ( Van Je Porte Mon Bébé (JPMBB) > écharpes porte-bébé ) : Nieuwprijs; 79 euro. Ik wil er graag 65 euro voor hebben. De doek is 1x gewassen met sensitive wasmiddel ( Persil sensitive ) en niet in de wasdroger geweest. Ik ben nu 38 weken zwanger dus de doek is nog ongebruikt. Ons huis is rookvrij en de poes zit niet in de babyspullenkast.
Om te beginnen met dragen is een geweven doek erg stug. Voor pas geboren babies is een rekbare doek erg fijn doordat deze zachter is voor de kleine. Tenzij je geweven doek echt super soepel is. Dus al door de vorige gebruiker veel is gebruikt. Persoonlijk zou ik even wachten met een geweven doek totdat je kleintje wat groter is. Ons zoontje is nu 3 maand maar draag hen voornamelijk nog rekbaar. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich, het is wel een super mooie doek. Maar heb er dus al twee...