Nog niks dames. Wat moet dat frustrerend zijn zeg. Haat onzekerheid dus kan me voorstellen dat jullie nu ook eindelijk willen weten hoe of wat. Ik blijf duimen
Negatief. Maar nog geen enkel spoor van aankomende menstruatie! Zo jammer dit! Denk je eindelijk dat je cyclus wat op orde is, en dan krijg je dit Hoe voelen jullie je dames?
Goeiemorgen dames Helaas het mocht weer niet zo zijn ik ben nu net ongesteld geworden helaas. Ik lees nog wek mee hier jullie heel veel succes ! Voor mij op naar ronde 8 Gr
Hè balen ligakoekjuh.. Mag 2013 maar jouw jaar worden!! Laat je maar lekker verwennen vandaag. En genieten van de gezellige dagen die er aan komen! Xje
Hè wat balen ligakoekjuh. Altijd weer een domper vooral als het te laat komt. Op naar de volgende ronde en hopen dat het dan raak is. Blijven we wel contact houden meiden? Lijkt me leuk om jullie te blijven volgen. Ik zit op het wachtbankje. M'n ei was deze mnd erg vroeg (3 dgn geleden al) dus hoop op een mooie test op 1 januari. Liefssss van mij
dank jullie wel !! voor de afleiding maar me hele huis aan het schoon boenen, nieuwe ronde nieuw jaar nieuwe start schoon huis haha !! lijkt me erg leuk om contact te houden misschien een groepje(clubje) aanmaken?
Toppie meiden! Weet niet hoe het werkt, maar ik wil erbij! Kunnen we elkander volgen Nee haha ben nog steeds niet ongesteld, en ik voel ook geen krampen meer. Vorige week wel, maar nu niets! Hopelijk test jij positief begin januari jennifer!!
spannend hoor friesin ik hoop het zo voor je !! ja ik ga even uitzoeken hoe dat moet volgens mij in het zwanger worden clubs topic en dan een nieuw topic aan maken.. maar nu nog een leuke naam voor onze club hahaha we hebben een clubje opgericht lalalalalala je hoort erbij je hoort erbij :-D
meiden ik heb een clubje aangemaakt met de naam: Prêt a pregnant-clubje ~klets topic~ prêt a pregnant betkenkt in het engels /frans: klaar om zwanger te worden !! ik zie jullie daar
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/408413-pr-t-a-pregnant-clubje-klets-topic.html