Heel erg veel afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sakura, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik kan mezelf niet inhouden dus maak even een topic aan om lekker te kletsen :D

Mijn verhaal kort samen gevat. Ongeveer vorige week dinsdag op cyclus dag 29 had ik echt duidelijk rekbaar slijm. De ochtend erna ook nog en daarna heb ik het niet meer gezien.
    Zondag, op cyclusdag 34 begon ik opeens kleine beetjes bruin bloed gemengd met dunne afscheiding te lekken. Dit heeft tot heden aangehouden alleen is het vandaag bijna alleen nog afscheiding.
    Ik ben dus echt super onzeker want het is nu zoveel dat het echt voelt alsof mn ongi doorgebroken is of dat ik incontinent ben! :(

Ik voel me overigens niet zwanger. Heb af en toe een steekje in de buik maar verder niks. Borsten zijn niet gegroeit, voelen eerder zacht en slapper aan. Geen verkleuring etc..
    Maar ik heb ook geen ongikrampen terwijl ik die bijna altijd heb.

Het kan dus echt 2 kanten op voor mij :$

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Sorry, ik heb er geen antwoord op. Wel heel vervelend, vooral omdat je je er onzeker door gaat voelen. Ik ken het gevoel wel, maar ik heb al zolang ik kan herinneren redelijk veel afscheiding gehad. Dus ik heb geen idee voor je waar het aan kan liggen.

3. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik zie dat jij al ver in de cyclus zit, onregelmatige cyclus?

4. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik had van mezelf altijd onregelmatige cyclus, maar heb nu een ronde met primolut en clomid gehad, en daar werd ik 26 okt dus ongi van. Eisprong gehad, maar werd niet opnieuw ongesteld. En heb ook meerdere testen gedaan en was ook niet zwanger.

Dus ben nu bezig met nieuwe ronde primolut en als het goed is word ik 2e kerstdag ongi. Dus dan kunnen we eindelijk met nieuwe ronde beginnen.

Mijn cyclussen van zichzelf zijn een drama, en nu met hulp van medicatie dus nog steeds.

5. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ah dat is wel rot :( Ik heb vandaag negatief getest dus ik hoop dat mn ongesteldheid snel doorbreekt anders moet ik misschien een bezoekje aan de huisarts plegen. Wat rot is dat als je lichaam niet meewerkt!

6. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ach ja, het is niet anders. Na 7/8 jaar ben ik er inmiddels wel aan gewent dat mijn lijf een beetje gek doet op dat gebied. Vroeger was ik om de week ongi, ik werd door de pil heen ongi, ik werd door de prikpil heen ongi. En ik ben het ook weleens 2 maanden achter elkaar.

Dus dit is voor mij nog redelijk normaal.

Ik zie dat je ook al cyclussen van 42 dagen hebt gehad, dus ik zou sowieso even wachten tot je op de 45 dagen zit. Ik snap dat het lastig is om te wachten, maar anders heb je sowieso kans dat de HA zegt dat je nog maar even moet wachten.
    Toen ik vorig jaar na 3 maanden niet ongi naar de HA ging zei hij dat ik nog maar 3 maanden moest wachten en dan kon ik wel terug komen. Ben toen uiteindelijk 5 maanden niet ongi geweest. Niet zo heel erg, maar wel als je zwanger wilt worden.

Deel Deze Pagina