hetzelfde als weigth watchers online kwa de punten? Of zit daar wel verschil in? en welke moet je hebben van de boekjes om het goed te doen? Wie o wie weet dit toevallig?
Ja is hetzelfde hoor, als je tenminste de propoints gids hebt en niet de oude flexipoints. Volgens mij is er maar een boodschappengids, die eens per zoveel jaar opnieuw wordt uitgebracht met meer producten erin.
Bedankt! Wat is eigenlijk beter een boekje of online doen? boekje kan ik kopen voor 20,00 en online 3 maanden kost 60,00...
Boekje is alleen punten per product, online kun je het bijhouden en heb je recepten e.d. Ik doe het met bijeenkomsten, dat is voor mij het enige dat werkt.
Hoe bedoel je online kan je het bijhouden? Als jij de punten uit het boekje optelt dan hou je toch ook bij hoeveel punten je op een dag hebt gehad? Of zie ik dit nu verkeerd?
Online wordt er precies bijgehouden hoeveel punten je op een dag mag en hoeveel extra punten je nog per week hebt. Ook kan je de punten opzoeken van bepaalde producten om zo te zien of het binnen je dag past. Ik vind het fijn werken, maar je moet het zelf doen. Via een cursus heb je iets meer een stok achter de deur.
Ohzo oke. Maar goed met een cursus moet je 1x in de week daar wegen, hoe berekenen jullie je punten dan door de weeks thuis?
Ik heb me online aangemeld en toen werden mijn punten berekend. Op basis van deze punten per dag en extra per week kan ik mijn dagmenu's maken.
Dat is idd ook nog iets, met alleen de gids weet je niet hoeveel punten je mag en het nieuwe principe propoints 2.0 wordt je miet uitgelegd. Raad je toch aan om het online te doen, of nog beter, de bijeenkomsten te bezoeken. Ik ga ook wekeens een week of 2 weken niet hoor als het niet uitomt. Maar die bijeenkomsten zijn gezellig en een mega goede stok achter de deur.
Ik ben 16 kg afgevallen met het gewone propoints programma. Dat hele 2.0 hoeft van mij niet zo doe het dus ook lekker thuis zonder cursus. Opzich kun je het prima zelf thuis doen als je het al eerder hebt gedaan.Ik weet precies hoe ik mijn punten bereken en heb alles thuis liggen. Ik vind het persoonlijk steeds duurder worden terwijl het helemaal niet nodig is...
Wat kan ik het beste doen? Het boekje of online? Vraag me af hoe degene het met alleen het boekje oplossen als je iets hebt wat niet in het boekje staat hoe los je dat dan op? Ben aan het afwegen wat ik het beste nou kan doen. Er zit toch verschil kwa prijs in...
hey, Ikzelf doe online omdat het zo lekker makkelijk is je kan recepten opslaan dingen die je vaak gebruikt in je favorieten zetten enz enz. Het boekje lijkt me zo gedoe.... edit: ik ben 3 jan. begonnen en ben nu 15.7 kilo kwijt ik ga 1 keer per week gewoon wegen.
Wouw wat goed zeg! Ja het boekje lijkt mij ook zo gepuzzel daarom ben ik op zoek naar ervaringen van beide kanten.....
Ik doe het nu 3 weken, ben nu 3 kilo kwijt. Doe het online en vind het gewoon handig dat ik intik wat ik ga eten en dan er de punten bij komen. Zo kan je het heel handig bijhouden. Je kan er ook recepten op zoeken etc. Ik ga niet naar de bijeenkomsten, omdat die op mijn sportavond zijn
Ik heb me nu aangemeld voor de gratis week. Ga nu alles even bekijken en uitproberen als t me bevalt dan ga ik vanaf morgen gewoon beginnen. En dus me proef abbo na een week omzetten in een betaalde versie.....