Veel pijn in buik vanaf 1½ à 2weken voor menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Polletjepiek, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hebben jullie dat ook?
    Dat je zo'n 1½ tot 2 weken voor je menstruatie buikpijn krijgt wat dan ook tot en met de menstruatie duurt? Het doet dan echt steeds meer pijn en ook tijdens de gemeenschap. Ook voel ik dan een hard bobbeltje binnenin, zeg maar.

Herkennen jullie dit? Is het iets om mee naar de dokter te gaan? Of is het normaal?

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey
    ik ben ook wel benieuwd

heb zelf nu ook al een week last van ongi pijn en hele gevoelige borsten ook tijdens het klussen heb ik er last van, wat ik normaal nooit heb

nog even een weekje afwachten want dan zou ik ongi moeten worden

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb sinds mijn miskraam 3 weken per maand last van buikpijn en misselijkheid (van de eisprong totdat mijn menstruatie weer voorbij is...)
    Ik heb naar aanleiding daarvan al twee keer gedacht dat ik zwanger was, maar het lijkt er gewoon bij te horen....

4. Puk19854

Puk19854 Lid

16 mei 2011
    88
    0
    0
    Hier hetzelfde.
    Een week voor nod al met vlagen gigantische krampen onderin mijn buik en straalt door naar mijn rug.
    Vandaag op dag 32, dus als ik vrijdag nog niks heb ga ik testen.
    Ben benieuwd!

5. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    Waarschijnlijk eisprong..??
    Ik heb het gister ook voor het eerst gevoeld! 3uur behoorlijk buikpijn in baarmoeder streek richting linker lies..

6. Puk19854

Puk19854 Lid

16 mei 2011
    88
    0
    0
    Denk niet dat het mijn eisprong is want heb het nog steeds.
    Met vlagen pfff nou dan wordt ik echt ff niet lekker, krampen in mijn buik en aanhoudende pijn in mijn rug.
    Wordt er af en toe niet goed van.
    Maar ja nu is het afwachten geblazen, hopen dat die buikkrampen van een zwangerschap komen.

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    een eisprong bij mij kan ook niet aangezien ik die heb gespot met mijn ovulatietesten

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap een paar dagen voor mijn NOD. Nu had ik het rond een vermoedelijke innestellingsdag, een paar dagen wat kramp en gespannen buik. Nu is dat alweer een paar dagen over, NOD is morgen...

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik herken het.. Heb ook zon zwaar gevoel in mn onderbuik.. En idd soms tijdens de gemeensschap.. Herken t wel van mn vorige zwangerschap maar durf er niet te hard op te hopen...
    Ben zo bang dat het dadelijk zooo tegen valt..

10. zwartwit

zwartwit Nieuw lid

15 jun 2011
    1
    0
    0
    huisvrouw
    twente
    hier het zelfde ik heb al een paar dagen zeurende ongi buikpijn.
    af toe ook in de rug veel witte afschijding,en zo maga moe.met vlagen misselijk gisteren zowat de heledag vanmorgen had ik het ook een beetje valt nu op het momend nog wel mee.

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Die pijn heb ik dan gedurende 1 - 2 weken voor mijn menstruatie na de menstruatie is het dan weer even weg en dan komt het weer. En ik voel dan ook een hard bolletje van binnen. Een soort 'rouletteballetje'

Maar goed heb nu de huisarts gebeld en over 2 weken ga ik heen, ff checken. Heb nu m'n menstruatie. Dus ik verwacht over 2 weken weer pijn te krijgen.

12. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hallo,

Ik ben pas sinds april gestopt met de pil maar beide keren heb ik 3 a 4 dagen last gehad van een soort stekende pijn rechts of links onder in... Ik neem aan dat dit dan mijn eisprong is want iets anders kan ik niet bedenken!

Ik ben nu 2 dagen over tijd en ik zou in principe een test kunnen doen maar ik voel lichamelijk niets dus ik denk dat ik nog te onregelmatig ongesteld ben.. Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben dan zal ik denk ik maar een test doen...

Groetjes Mayke

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik herken je verhaal wel... heb onlangs nog ergens geschreven dat ik het gevoel heb dat er iets binnenin zit.. Ik heb dit trouwens pas een maand of 3..

Ook de pijn die ik heb begint al een paar dagen na m'n eisprong.. eisprong had ik zaterdag, dat was duidelijke ovulatiepijn.. de dagen erop ook een soort ovulatiepijn.. toen was het even 2 dagen wat rustiger, maar vandaag (6 DPO) heb ik continue krampjes en een drukkend gevoel. Ook lage rugpijn trouwens...

Ik heb voorheen gedacht aan een vleesboompje of dat er iets niet goed was.. maar ik heb 2 weekjes geleden een baarmoederecho gehad en dat was helemaal prima. Ik heb verder ook geen idee wat het kan zijn... behalve misschien het proberen zwanger te worden.. weet niet of jij dat ook aan het proberen bent, maar het zou kunnen dat ik gewoon te veel erop let en daardoor vanalles ga voelen...

Als je je zorgen maakt zou je altijd even langs de HA kunnen, toch ?

14. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

ik wilde net hetzelfde weten. heb ook een week voor nod last rechtsonderin mijn buik. altijd rechts. en mijn afscheiding is erg veel. maar wanneer gaat het innestelen. toch maar een paar dagen voor nod? weet iemand dat?

groejes

15. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    Innesteling is zo'n 5 tot 7 na ei, dus ongeveer een week voor nod

Deel Deze Pagina