Hallo allemaal. Er kwam van de week een meisjesnaam bij me op namelijk Svenja . Wat vinden jullie hiervan. Het moet ook bij Mandy passen. Wij zitten namelijk heel erg te twijfelen tussen `Svenja , Lieke, of Tara. Laat het maar horen groetjes jacqueline
Ik vind het wel een leuke naam, maar niet zo heel mooi bij Mandy. Dan vind ik Tara er beter bij staan, wat ook een leuke naam is trouwens!
Svenja vind ik niet slecht! Het is mijn smaak niet maar ik kan deze naam wel waarderen. Lieke is een saaie top 5 naam, maar wel een veilige keuze... En Tara is OK maar vind Svenja leuker!
Svenja dat zegt mij.. je wilde eigenlijk een jongetje en die zou je Sven noemen.. Toen bleek het een meisje te zijn en dan maar 'ja' er achter... oftewel.. nee, niet mijn smaak Ik vind Lieke niet bij Mandy passen dus dan maar Tara (vind ik ok)
Nee Svenja vind ik niet mooi. Ik associeer het met Sven, omdat een familielid zo heet.. Ik zou gaan voor Lieke..
ik vind Svenja ook niet zo geweldig. Zie het ook heel erg als 2 woorden : Sven - Ja ! Als je kindje zo heet, is iedereen er vast snel aan gewend, maar ik zou er zelf niet voor kiezen. Tara vind ik érg leuk
ik vind Svenja niet zo, het klinkt voor mij als een osstblok naam Tara en Lieke vind ik allebei erg leuk
Vind Svenja een hele leuke naam!Die hoor je tenminste niet zo vaak.Lieke is ook leuk,maar Tara vind ik niks.
Ik vind Svenja niet zo maar dat is puur persoonlijk omdat mijn zoon zijn namen Sven Jan zijn. Lieke vind ik wel leuk en ook leuk bij Mandy passen.
ik vind namen zoals Svenja en Ronja wel iets hebben, maar past niet zo mooi bij mandy ik heb 2 nichtjes, 1 daarvan heet mendy en haar zusje denise misschien is dat nog een optie??