Welke cd zit ik nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caruli, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Even een vraagje.
    Ik ben vorige week donderdag gestopt met de pil (stopweek)
    Nu ben ik maandag ongi geworden en vandaag ben ik weer gestart met de pil.
    Nu kom ik net van de gyn vandaan en die zegt stop maar even met de pil om te kijken hoe je cyclus is en of je een eisprong krijgt.
    Ik heb dus vandaag 1 pil gehad, als ik nu stop word ik dan weer ongi (lijkt me niet) en hoe moet ik nu mijn cyclus dan berekenen en tellen?
    Vergeten bij de gyn te vragen :)
    Moet ik vanaf de pilstop tellen of de dag van de ongi of de dag dat ik nu zeg maar stop met de pil?
    Ben nog nooit eerder zo gestopt. Maar om deze strip nou weer helemaal op te maken vind ik ook zonde, nu er maar net 1 pilletje vanaf is.

Hopelijk snapt iemand mijn verhaal :) en weet hoe ik het nu moet berekenen.

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als ik jou was zou ik de gynaecoloog bellen, je komt er net vandaan en logisch dat je wat dingen vergeet te vragen. Lijkt me fijner om van hem antwoord te krijgen. En misschien kan de assistente je vragen beantwoorden.
    Succes!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Slecht van mij he, dat ik er niet aan gedacht heb bij de gyn :)
    Das altijd he, dat je met vragen naar huis gaat.
    Maar goed straks even kijken of ze er nog zijn en of ze antwoord hebben voor me ;)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik denk niet dat je dan weer ongi wordt eigenlijk.. Misschien dat je je lichaam hooguit een beetje in de war hebt gebracht met dat ene pilletje. Ik weet het niet, niet veel verstand van ;)

Ik zou in principe de 1e dag van je ontrekkingsbloeding aanhouden als dag 1. En dan maar even zien wat je cyclus deze maand doet. Wie weet pikt ie het heel snel weer op! :)

Succes!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heb net de assistente maar gebeld en die dacht dat het 1 pilletje geen kwaad kon en gewoon moest tellen vanaf de dag van de ontrekkingsbloeding.
    Ben benieuwd.
    Zit ook maar aan de microgynon 30 dus.
    Kijken hoe nu de pco gaat zijn.
    Hoop echt dat er weer een wonder gaat gebeuren en niet weer ivf hoeven te doen ;)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O Caruli, wat leuk! Jullie gaan voor een 4e wondertje? Ik hoop inderdaad op weer een natuurlijk wondertje voor jullie en dat de Medische Malle Molen jullie bespaard blijft!

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Goed dat je gebeld hebt, dan weet je het zeker.
    Aan je onderschrift te zien heb je een zware tijd achter de rug. Hopelijk ben je snel zwanger!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    We hebben idd al heel wat ivf en cryo behandelingen gehad en daar is Tygo* toen uit geboren.
    Volgens de artsen hadden we 0.01% kans op een spontane zwangerschap ivm mijn verklevingen van binnen. Die zorgen dat alles vast zit. Maar blijkbaar is toch ooit een eitje bij het zaadje gekomen Zie Mitchell :D :D
    Maar de kans is heel klein dat het nog een keer gebeurd, maar aangezien het dus spontaan wel kan... Hopen we op nog een wondertje. De toekomst zal het ons uitwijzen of het nog gebeurd of niet.
    Ik ben alleen bang dat ik nu elke maand op een dooie mus ga zitten hopen. Snappen jullie?
    Ik weet dat ik gezegend ben met 2 mooie kids, maar mijn wens is altijd 3 kinderen.. Het gevoel kan ik niet uitzetten.
    Maar goed we zullen zien.

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik ga voor je duimen dat jullie ondanks de verklevingen toch nog een mooi 3e wondertje kunnen krijgen :)
    Ik denk dat je je 1e menstruatie dag idd als CD1 mag zien :)
    Je cyclus zal hoogstens wat van slag zijn maar je gaat denk ik niet weer direct bloeden...

Suc6 meis!

Deel Deze Pagina