Rekening houden met Kerst???

Discussie in 'De lounge' gestart door Jantien, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ja... ook ik heb hier eerlijk gezegd wel aan gedacht. Ooh wat hebben wij een grote familie met wel minstens 9 verjaardagen (+ de goede vrienden niet eens mee gerekend) in de maand december en dan ook nog eens de feestdagen erbij is wel heel druk!!! Maar ja, als je al zoooo lang bezig bent...??! We zien wel hoe het loopt....

    doeiii
     
  2. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Als ik in de volgende ronde zwanger raak zou dat ook betekenen dat ik 24 dec uitgeteld zou zijn. Ik heb daar ook geen enkele moeite mee, ergens vind ik het juist heel erg mooi en ook ik ben allang blij als ik weer zwanger mag raken dus wanneer dat maakt mij niet uit ;)

    Liefs Angela.
     
  3. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Ik ga daar geen rekening mee houden.... Als het komt dan komt het..., welke datum dan ook...
    Een maand overslaan vind ik echt zonde

    Liefs An ;)
     
  4. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
  5. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Huh hoe kan mijn berichtje van gister nu weg zijn??? Ik weet zeker dat er wel wat stond.... :confused:

    Maar goed, ik hou daar ook geen rekening mee. Vind het doodzonde om daarvoor een maand over te slaan, toch weer een gemiste kans.

    Dus nee wij klussen gewoon door en maakt niet uit wanneer het komt, als het maar komt!!
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik wil nu alleen maar zwanger worden en laat geen kans(maand) onbenut, wanneer ik dan uitgeteld ben zie ik dan wel weer, voor mij maakt het dus echt helemaal niets uit!!!

    mijn kinderwens is te groot om te wachten voor wat voor reden dan ook
     
  7. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ehm... ik was uitgerekend op 6 februari... Toen kreeg ik HELLP en is Kaylee 6 weken te vroeg geboren... Op 31 december. Dus een maand overslaan lijkt me nogal zinloos, je kan er toch niets van zeggen hoor.
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ach... dat je kindje werkelijk op de uitgerekende datum geboren wordt is zeer klein... dus een maand overslaan lijkt me wel erg voorbarig...

    ik ben nu zwanger en mijn kindje komt in de grote vakantie. DAT is pas lullig... geen partijtje? die geef ik dan gewoon wat eerder, wanneer hij/zij nog op school zit. Mocht je kindje op de uitgerekende datum komen... kan je kerst vieren en zijn/haar verjaardag... en de mensen een paar dagen later... dan voelt hij zich toch nog jarig... extra kadoos? ik zou het helemaal nie erg vinden als kind hoor...

    gr. sarah
     
  9. Ik ben ook 1 van de gelukkigen die op tweede kerstdag jarig is. En ach als je niet anders gewend bent om dan jarig te zijn... Mijn ouders vonden het idd ook een prachtig kerstkadootje (ik was 2 wkn te vroeg). In elk geval zou ik me er niet door laten tegenhouden, ik heb een prima jeugd gehad en heb verder geen blijvende schade aan overgehouden ;) En ooh ja ik was altijd vrij van school op mn verjaardag, heerlijk.
    En als je overal bij na gaat denken moet je volgens mij wel meerdere maanden overslaan. Bijv. wanneer je al meerdere verjaardagen in de familie hebt. En moet je ook nog rekening houden met vroeg en laat geboortes. Van mij mag het gewoon zo snel mogelijk gebeuren, wanneer dan ook!
     
  10. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Van Elske was ik 3 januari uitgerekend: had dus makkelijk een kerstkindje of een oud&nieuw kindje kunnen worden. Uiteindelijk is ze 5 januari geboren. Maar het had me niks uitgemaakt als ze toche en kerstkindje was geworden, het had me juist heel speciaal geleken.
    Joris is in de zomervakantie jarig, ook geen probleem hoor, hij kan nu zeker 2 x zijn verjaardag vieren omdat er vaak mensen op vakantie zijn in die tijd, en dan nog zijn verjaardagsfeestje...
    Hihi, en nu ben ik met Pasen uitgerekend, ben benieuwd :p
     
  11. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb net eenzelfde topic geopend bij zwanger worden.

    Wij hebben een drukke decembermaand achter de rug met verjaardag van 3 van onze ouders en de feestdagen. Wij hebben een dochter van 23 december en slaan waarschijnlijk wel een ronde over. Meer van mijn man uit dan van mij. Bij de 1e maakte het me ook niet uit wanneer, als ik maar zwanger zou worden. Nu denk ik, een maandje overslaan is ook niet zo erg, want het was afgelopen december wel erg druk.

    Als ik al langer bezeg zou zijn mijn zwanger worden dan zou het me ook niets uitmaken.
     
  12. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Weet niet of het waar is, maar heb eens van een vriendin gehoord dat kinderen juist geboren worden in de maanden dat er al veel jarigen zijn. Zij had dit van een astrologe gehoord.
    Ik kan er, aangezien ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad (dinsdag vitaliteitsecho), verder niets zinnigs over zeggen behalve dan dat in mijn familie veel mensen in mei jarig zijn (zelfs op dezelfde dagen), oktober en december (ook op zelfde dagen). In de familie van mijn man is dit toevallig ook zo.
    Groetjes Senseemillia

    ps oh en ik zou ook niet een maand overslaan....je weet idd nooit of het kindje te vroeg of te laat wordt geboren.
     
  13. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Het zou mij niet uitmaken. Elk kindje is welkom ongeacht op welkde datu, die wordt geboren!
     
  14. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Voor mij is het de eerste.
    En ik ben nog niet zo lang bezig natuurlijk. Dus dat maakt het misschien iets makkelijker om te zeggen we slaan 1 ronde over.
    Ik weet absoluut niet hoe ik zou denken als we al in ronde 6 ofzo zouden zijn.
     
  15. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zou voor mij ook niet uitmaken, mijn man is ook rond de kerst jarig. Juist gezellig!

    Marian
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zou een gat in de lucht springen als het volgende maand raak zou zijn!! Sla dus echt geen maand over. Zijn wel "al"6 maanden bezig.....
    Als ik mag kiezen heb ik ook liever een andere maand, maar er valt niets te kiezen. Zou al heel blij zijn als het op zo'n korte termijn gaat lukken!
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Mijn moeder was van mij ook 2e kerstdag uitgeteld, maar ik ben pas 13 januari geboren!
    Je weet het dus nooit...

    Momenteel ben ik al zwanger, maar als ik aan t proberen was om zwanger te raken zou ik echt geen maand overslaan!!
     
  18. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Mijn zoontje is op 2 de kerstdag geboren , een mooier kerstkado is er niet ..

    groetjes yvonne
     
  19. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik reken het wel altijd uit, maar ik hou er geen rekening mee!
    Ik wil "gewoon" een kindje en het maakt mij niet uit in welke maand het geboren wordt! (zo snel mogelijk a.u.b.)
    Ik ben zelf voor de kerst jarig en ik vind en vond dat altijd super leuk. Het maakt de maand extra feestelijk! ;)

    X MIR
     

Deel Deze Pagina