Flynn Weer een leuke jongens naam in ons lijstje (vinden wij)! wat vinden jullie?! Meiden namen schiet gewoon echt niet op! We zoeken een stoere, meiden naam! Mag wel engels of iers, maar niet TE. Niet te hollands zoals Puck, Saar, Suus enz (leuke namen hoor maar niet voor ons!)
Ik vind het wel een leuke naam. Klinkt ook wel een beetje Iers. Wij vonden allebei Finn wel een leuke jongensnaam, daar lijkt deze wel wat op.
Ik vind het wel een leuke naam, maar dan eigenlijk vooral voor een meisje! Lekker stoer en origineel.
Ik lees Flynn en ik hoor Errol.. maar dat komt omdat ik een ouwe muts ben en dol ben op ouwe (echt ouwe) films... Voor mij is het echt een achternaam maar lelijk vind ik het zeker niet. Als het de naam voor jullie is? Ik zou het wel leuk vinden geloof ik als ik het zou lezen op een geboortekaartje
Ik vind dat echt een toffe naam! Maar wel voor een jongen! (Ken je Tangled, Disney film, daar heet de "prins op het witte paard" ook Flynn ) Ik vind Finn overigens ook heel erg leuk! Maar komt wel weer vaker voor... Stoere meiden namen, moeilijk. Ik ben zelf van klassieke namen... Ik ga verzinnen voor je
Bedankt voor jullie reacties!! Erg leuk! Voor meiden naam vind ik Lizz wel erg leuk, Isis is er 1 om over na te denken!! Meer ideeen en meningen zijn welkom!! IK vind Flynn ook wel een unisex naam, maar leuker voor een jongen!
Flynn is wel leuk, maar ik vind Finn ook leuker! Wat dacht je van Glenn, Boas, Jamie, Jim, Noah, Axel, Quin, Beau, Ravi, Chris, Just, Collin, Roan, Seth. Of Liz, Liv, Linn, Isis, Indy, Jill, Isa, Noa, Gwen, Noé, Nova, Yuna, Elin, Ella, Lisa, Tess, Evi, Fay. Lastig he...!
Flynn vind ik een leuke en aparte naam. Hoor 't niet zo vaak! Of Izzy, Joy, Lulu, Zoë, Fleur, Fay, Lois
Ik neem aan dat ie gewoon uitgesproken wordt zoals het er staat, dus als flin? Het is niet helemaal mijn smaak, maar absoluut niet lelijk!