rekening houden met WAT je eet...

Discussion in 'De bevalling' started by cerberus, Mar 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Juist de eerste paar maanden hield ik overal rekening mee. Maar dat was meer omdat ik een te hoog bmi had. De laatste 2 maanden was ik daar zo klaar mee dat ik vanaf kerst/oud en nieuw alles naar binnen werkte waar ik zin in had, vet, gekruid, alles.

Knoflook eten wij sowieso al veel (vriend antilliaans, ikzelf pools/indo) en daar heb ik me ook echt niet druk om gemaakt.

Vanaf het moment dat ik weeen kreeg moest ik na alles wat ik naar binnen had gewerkt naar de wc, ff een nr 2 :D
    Dus dat je lichaam zichzelf leeghaalt voor een bevalling klopt wel ergens. Van nr 2's tijdens de bevalling was bij mij geen sprake en een slechte adem ook niet :D

2. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Hahahahaha, ja sorry :)
    Ben ook nog boodschappen wezen doen....

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Zonder natte broek hoor trouwens :p
    Het ging heeel langzaam, en met een maandverband in, was het prima te doen.

Hahaha..

4. Alita

Alita Niet meer actief

knap hoor! Zou ik allemaal niet meer gedaan hebben

5. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Nee ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden de laatste weken en zelfs de laatste dagen niet. Heb wel een erg lange bevalling gehad en tijdens de weeen had ik totaal geen honger, dus uiteindelijk heeft mn lichaam dat zelf geregeld.

6. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik was wel zo'n panische doos die er rekening mee hield. Maar ik had ook erg last van maagzuur. Ik at crackertjes, lichte avondmaaltijden, etc. De avond dat de bevalling begon heb ik niks meer gegeten, stond mijn hoofd niet naar. Net voor het persen was er een seconde dat ik dacht, shit, ik moet toch over mijn nek. Maar het gebeurde niet (zoals meestal niet omdat ik het denk ik geestelijk zoveel mogelijk tegenhoud), en de muren van het zh zijn dus nog wit. Niet dat ik die muren zo belangrijk vind. Maar ik haat. Haaaaat. overgeven.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Totaal niet over nagedacht, toen de weeën 's middags begonnen wel bedacht dat ik maar vast moest gaan koken, konden we tenminste nog een fatsoenlijke maaltijd eten. Maar goed ook, het duurde best lang allemaal.
    Qua eten was ik alleen maar aan het bedenken wat ik NA de bevalling ging eten, rood vlees enzo, hahaha.
    Ben trouwens tijdens de bevalling niet misselijk geweest of zo, en die darmen hebben zich bij mij pas geleegd tijdens het persen....

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zit zwaar aan het stokbrood met kruidenboter op het moment haha.

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha......"puf ze zo he".....

nouja wellicht werkt het beter dan alle andere dingen, maar houden verloskundigen en gyns dat vanwege de voor hun nare bijwerkingen geheim......

Van ananas ga je niet stinken he... ;)

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    (mocht het niet helpen... succes maandag!!... lees nu je onderschrift van je banner...)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Thanks meid! Ik blijf jou ook volgen ;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

idd succes Uhmm85!!!!!!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ga of vanacht of morgen bevallen en ik heb chinees gegeten :D Niet zo heel veel moet ik wel zeggen, maar toch.......Moet ik wel zeggen dat ik bij de andere bevallingen niet misselijk ben geweest hoor dus hopelijk blijft het erin.

14. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hiihiiii sterkte Umm! Lekkere knoflooklucht gaat daar hangen als je gaat puffen :D :p

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Hihi, leuk topic....
    Ik had bij m'n jongens de dag van de bevalling weinig eetlust.
    En toch tijdens de weeën alles wat teveel was Ff uitgespuugd dus hou daar nu wel rekening mee :)
    Nog 11 weken.....

16. jt82

jt82 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,628
    98
    48
    Ghihi grappig allemaal ! Ik let er eigenlijk niet op met het oog op de bevalling ,wel hou ik rekening met bepaalde dingen omdat ik erg last van maagzuur heb !
    Ook is de eetlust sowieso wat minder afgelopen weekjes,hoop gauw te kunnen gaan bevallen en dat ik niet misselijk word haha

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

Jun 19, 2011
    2,205
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik let er niet echt op. Ik heb wel een rolletje pepermunt in mijn vluchttas gestopt voor mijzelf maar ook voor mijn lieve steuners, mochten ze met me mee gaan puffen ;)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Nou ben vandaag bevallen dmv een spoedkeizersnede uiteindelijk. Dus niemand heeft last gehad van mn puf of poeplucht haha.

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciteerd!

20. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!
    En hoop dat alles goed is gegaan hoor.....geniet er maar weer van!

Share This Page