Wat zouw dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bekendeonbekend, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Halleu, een vraagje ik ben 6 juni ongi geworden tot 10 juni toen duurde het 5 weken en 3 dagen voor ik me nieuwe menstruatie kreeg .. Dus op 13 juli weer ongi tot 16 juli maar t rare is het was normale helderrode bloed tot de 16 de en toen kwam er de heledag niks meer geen bloed of wat dan ook en de dag erna ging ik na de wc en hadik hele bruine bijna zwartachtige slijmerige afscheiding wat ik nog nooit heb gehad of heb gezien ? En heb al sinds voor m'n laatste menstruatie ook echt steken in de baarmoeder aan de zeikanten prikkend gevoel en ja heel raar wat ik ook nooit zo heb gehad en nu nog steeds . Wat kan dit zijn !? Dankjewel want de kinderwens is groot;)

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

3. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Nee het ruikt niet raar en verder kan het ook Niks anders zijn , daarom vindt ik t ook zo raar

4. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Verder niemand ervaring ?

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee meid geen idee.

Maar als je het vaker krijgt zou ik even de huisarts raadplegwn.

6. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Hier ook geen idee maar als het idd zo donker is zou het kunnen dat het oud bloed is of een schimmelinfectie. Ik zou sowieso even contact opnemen met je ha ;)

Succes!

7. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Heb je al een test gedaan? Kon je vorige mentruatie geen innestelingsbloeding zijn?

Anders weet ik t ook niet😔

Succes

8. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Nee mijn vorige menstruatie was drie dagen helderrood bloedverlies en toch wel veel voor een innesteling lijkt me , en toen volgde die bruine zwarte afscheiding twee dagen af en toe met het afvegen na plassen , maar dan denk ik dat het ind oud bloed is . Ik had het nog nooit gehad dus ja dacht ff navragen ;)

Deel Deze Pagina