Net ongesteld geworden , na pas 5 dagen na de terugplaatsing. Dit was de eerste terugplaatsing van de eerste punctie. Er is een Cryo ingevroren want we doen mee aan de ruil ivf dus van de 15 eicellen na de punctie hebben we er 8 gekregen en daarvan konden er 4 bevrucht worden. 1 mislukt en 3 goed. daarvan 2 terug geplaatst en dus niet gelukt en nu nog 1 in de vriezer.... ik vroeg me af mocht het met de cryo niet lukken hoe het dan gaat met de 2de punktie? mogen we dan alle eicellen zelf houden of ook weer de helft ? heeft iemand ervaring met de ruil ivf en 2de punktie ?
Geen ervaring sorry. Maar wat moet ik me voorstellen bij een ruil ivf? Krijgt iemand anders jou eitjes?
Ruil IVF: Mensen helpen elkaar Wanneer het niet mogelijk blijkt te zijn uw kinderwens te vervullen met uw eigen zaad of eicel, heeft u hiervoor wellicht een zaad- of eiceldonor nodig. Zonder deze donor kunt u eenvoudigweg niet zwanger raken. In onze visie helpen mensen met een kinderwens elkaar. Wanneer u een zaad- of eiceldonor nodig heeft, vragen wij van u om direct of indirect het donorschap te bevorderen. Concreet betekent dit dat u zelf, of iemand die u hierbij wil helpen, zaadcellen of eicellen doneert. U wordt door een donor geholpen en tegelijkertijd helpt u als donor een ander. Zo kunnen paren of alleenstaande vrouwen hun kinderwens vervullen door de gift van de ander
Marymary hebben jullie nu donorzaad gebruikt? Je hebt meegelezen in ons topic. En vooral aangezien ik een partner had van hetzelfde land als jouw man. Wat shit dat je ongi bent geworden.
ja klopt , we hadden geluk met een donor met dezelfde kenmerken als mijn man dus wel heel blij, maar nu de eerste keer heel snel mis.... nu vroegen we ons af hoe het verder gaat.. aangezien we maar 3 ivfs vergoed krijgen..
nee dat kon niet, ik weet eigenlijk niet waarom niet. Maar het probleem is dat we nu met een punktie van 15 eitjes (best veel) maar 3 eitjes over hadden... en ik vraag me af of we bij de 2de punktie ook zoveel moeten afstaan..
gisteren dacht ik ongesteldheid zet in.... maar nu weer niets... gisteren dus alleen beetje oud bloed, word gek van de onzekerheid
ik hoop het. Ik word gek van het niet weten. Mijn man is nog erger. Die staat achter de wc-deur iedere keer als ik moet plassen maakt de spanning er ook niet minder op Nu heb ik een bruinige afscheiding maar geen bloed verder... dus weet het echt niet meer