En hier zit ik weer. Half 12 des nachts. Op een doordeweekse avond. Te wachten... Waarop? Geen idee eigenlijk... Ik heb her en der wat posts geplaatst. Vandaag ook wat 'show jezelf' foto's. Hier en daar een grap en grol... Waarom ga ik niet gewoon slapen? Waar wacht ik op? een reactie? op wat eigenlijk? Waarom laat ik ZP al een jaar of wat zo'n grote rol in mijn leven spelen? Waarom voel ik de behoefte mijn hebben en houwen in woord en beeld op Zp los te gooien? Herkent iemand dit??
Hahahahaa hilarisch dit....ja ik heken het ook...ik heb er nu niet zo erg last meer van maar toen ik nog op mijn oude profiel zat wel...toen was ik echt verslaafd. En idd, waar wacht je op, steeds maar refreshen, kijken of er al ergens wat boeiends gepost is hihihi. Zwangerschapspagina, het zou verboden moeten worden
Ja hoor, zit hier alweer bijna 6 jaar en kan het niet loslaten. En waarom weet ik niet eens, het is hier een stuk minder gezellig als dat het eerst was. Misschien de website door mijn provider laten blokkeren? Kan dat .. ?
Hier nog zo een... Wordt er gek van.. Volgens manlief doe ik niets anders dan dat 'gekke forum' bekijken. Hmm... Hoe kom je can zo'n verslaving af?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar! Ik zit hier ook nog tot 's avonds laat te koekeloeren... Ik vind het heerlijk om hier te ouwehoeren, tips uitwisselen enz. Vind jullie ook allemaal heeeeeeeeeeeel lief!
Heel herkenbaar... Telefoon valt bijna uit mn handen, naast me ligt iemand te slapen en ik blijf maar doorgaan hier
Deels wel ja. Alleen dan veel lezen, weinig reageren. Een soort rustmomentje op een vaak hectische dag. De gedachten wat verzetten.