kinderdagverblijf Sarafina te Rotterdam

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door scott, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scott

scott Nieuw lid

26 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er iemand met nieuwe ervaringen met het Sarafina kinderopvang??
    Deel ze dan aub met mij/ons, mijn dochters worden daar opgevangen.
    Mijn peuter van 3 jaar al sinds haar 8 maanden en nu mijn baby van 11maanden ook sinds een tijdje, maar ik begin mijn vertrouwen in hun
    te verliezen vanwege bepaalde acties van de leidsters, administratie en bazin. Ik vind hun werkwijze niet goed, en al vraag ik en klaag ik word er niet veel gedaan om dat te veranderen. Ik kan het toelichten als het nodig is..

Alvast bedankt,

Nathalie(een bezorgde moeder).

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hoi,
    geen ervaring als ouder, maar wel nieuwsgierig geworden door je verhaal.
    Het is natuurlijk nooit goed als een ouder zich zo voelt over de opvang van haar kind(eren).
    Uit nieuwsgierigheid het inspectierapport van het betreffende kinderdagverblijf opgezocht en ik kan ze alleen tot 2011 vinden. Maar die ik vind zijn niet zo goed..
    http://www.landelijkregisterkinderopvang.nl/pp/inzien/Oko/InspectieRapport.jsf?selectedResultId=19235&documentId=0
    vraag is of je het inspectierapport in mag zien van 2012 en of 2013, ik vind het zo raar dat ze hier niet bij staan.
    Hoop voor je dat je andere ouders vind waar je je zorgen mee kan delen.. en altijd je eigen gevoel serieus blijven nemen he!
    sterkte en succes

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Normaal zou ik zeggen, volg vooral je moederinstinct. Deze heb je gekregen om een reden. Zeker als je een melding maakt en dit niet opgepakt word. Heb je al eens een officiele klacht ingedient?

Maar bij lezen van dit verslag, ik schrik hier echt van, zeg ik: inschrijven op een ander kinderdagverblijf of evt gastouder en weghalen!

Succes met je keuze.

@pleak handige site. Kende het niet en heb ons kinderdagverblijf ook gelijk opgezocht.

4. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Ik kende het register wel, maar bij dit verslag denk ik: weg wezen.

5. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    snel je kind eraf halen he? ach, vind het zo zielig voor alle andere kindjes die daar nog zitten, terwijl de ouders denken dat ze het goed hebben. dat rapport is echt heel erg slecht.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Als het dan zo slecht is, waarom gooien ze het dan niet dicht? Heb bij een kinderdagverblijf gewerkt in rotterdam ook, heel slecht was dat, maare ze hebben het mooi dicht gegooid.
    Sarafina zit ook bij mij in de buurt trouwens.

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Als ik het rapport lees snap ik niet dat ze nog open zijn :$.
    Heb je de oudercommissie al eens hierover gevraagd?

Deel Deze Pagina