Rekening splitsen date

Discussie in 'De lounge' gestart door Lavita, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #101 Hotsiflots, 3 aug 2017
    Laatst bewerkt: 3 aug 2017
    wat een krent :roflmao: het is heel gewoon tegenwoordig om samen te rekening te betalen, maar om daar een week later over te beginnen?......

Ik heb een keer een vent gehad die in een winkel mij vroeg: betaal jij deze puzzel voor mij? hij vroeg letterlijk een cadeautje.

Ik blijf het raar vinden ik ben blijkbaar ouderwets opgevoed met de mannen horen de deur open te doen voor je etc en ik ga voor niks minder, die gozer was ook snel exit nadat ik er achter kwam dat meneer graag ''Meester Jordy'' in bed genoemd wou worden o_O

Mannen kunnen soms echt heel erg zijn, soms is 50/50 beter: mijn beste vriendin (woont in Amerika) was ook op date hun deden ook de om en om maar wanneer zei moest betalen gingen ze naar een lux restaurant en wanneer het zijn beurt was werd het Johnny Rockets..

2. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Nou dat is toch helemaal bizar. Ik zou denken dat je iemand niet leuk vinden dat als je alleen maar aan t geld denkt. Blijkbaar heeft hij dus niet eens door hoe raar hij zich heeft gedragen.

Miss T vindt dit leuk.
  3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hij nodigt jou uit dus hij betaald lijkt me. Zou deze gast echt laten lopen. Wordt het een relatie wordt dat er vast een van ieder eigen geld . Of zeg van te voren, wil graag met je uit eten naar budget laat het niet toe. Ben dan eerlijk

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik moet er wel bijzeggen dat ik waarschijnlijk zelf had aangeboden gedeelte te betalen of bij leuke date, volgende keer betaal ik.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Misschien vond hij de date achteraf toch niet zo leuk?

6. Nana Mouskouri

Nana Mouskouri Actief lid

9 mei 2017
    122
    30
    28
    Vrouw
    Mag ik heel even.. HAHAHAAHAHAHAHAHA!! Wat een kerel zeg!! Pff..

7. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.214
    542
    113
    Ben wel benieuwd of er nog een vervolg date gaat komen...

8. jupke

jupke Niet meer actief

Dat denk ik niet.
    Na zijn stomme apjes.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik citeer: "Het liep uit in een nogal verhitte discussie via WhatsApp waardoor ik gigantisch op hem ben afgeknapt."
    Lijkt me niet dan.

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wat een afknapper! Als hij een verrassing regelt neem ik aan dat hij ook betaalt!

11. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heb het net aan mijn man voorgelezen en hij moest heel hard zuchten en kreunen om die reactie van de man een week later. Noemt hem de grootste keus ter wereld. Als je iemand uitnodigt, betaal je.

Aan de andere kant vindt hij het heel moeilijk, bang dat je het als man nooit goed doet. Feminisme heeft het voor de mannen ingewikkeld gemaakt :roflmao:

(Heb echt de liefste man ever hoor dus dit soort opmerkingen over feminisme zijn niet zo erg.)

12. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Geen vervolgdate inderdaad. Hij heeft me nog een keer geappt met de vraag of we konden praten, maar dat heb ik afgehouden.

Deel Deze Pagina