Rekeningen/acceptgiro/Internetbankieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zet erop betaald per..(pc meestal) en de datum en dan agat hij in de map bij het juiste tabblad en daar blijft hij.

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik bewaar ze.

Iedereen geeft hier aan dat je dat terug kunt vinden in internetbankieren. Ik zit bij Rabo, maar ik kan niet zo heel erg ver terugkijken hoor, 14 maanden of zo. Vind ik echt een minder goede service. Vooral omdat ze nu ook de papieren rekeningafschriften hebben afgeschaft :(

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja je moet idd eens in de zoveel tijd wel een uitdraai maken van je internetbankieren. Je kunt wel van een eerdere periode opvragen (via bank) maar dat gaat uiteraard ook weer een lieve duit kosten... zoals alles tegenwoordig alweer geld kost bij de banken :(

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik gooi ze na betaling meteen weg en heb ze nooit gemist. Mijn administratiekastje is al rommelig genoeg zonder acceptgiro's.

Vraagje: wie van jullie heeft ooit een oude acceptgiro opgezocht voor een of andere instantie of bedrijf? Waarom? En kon dat niet via internetbankieren?

5. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe precies hetzelfde. Bewaar ze daarna nog even, op een grote stapel, en als ik dan de administratie weer eens doe gooi ik ze weg.

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik gooi ze ook weg.Hou wel met een lijstje bij wat ik moet betalen en of het betaald is en anders is het vrij makkelijk terug te vinden via de online bankafschriften.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik scheur de acceptgiro doormidden en gooi het weg

Deel Deze Pagina