ik zet erop betaald per..(pc meestal) en de datum en dan agat hij in de map bij het juiste tabblad en daar blijft hij.
ik bewaar ze. Iedereen geeft hier aan dat je dat terug kunt vinden in internetbankieren. Ik zit bij Rabo, maar ik kan niet zo heel erg ver terugkijken hoor, 14 maanden of zo. Vind ik echt een minder goede service. Vooral omdat ze nu ook de papieren rekeningafschriften hebben afgeschaft
Ja je moet idd eens in de zoveel tijd wel een uitdraai maken van je internetbankieren. Je kunt wel van een eerdere periode opvragen (via bank) maar dat gaat uiteraard ook weer een lieve duit kosten... zoals alles tegenwoordig alweer geld kost bij de banken
Ik gooi ze na betaling meteen weg en heb ze nooit gemist. Mijn administratiekastje is al rommelig genoeg zonder acceptgiro's. Vraagje: wie van jullie heeft ooit een oude acceptgiro opgezocht voor een of andere instantie of bedrijf? Waarom? En kon dat niet via internetbankieren?
Ik doe precies hetzelfde. Bewaar ze daarna nog even, op een grote stapel, en als ik dan de administratie weer eens doe gooi ik ze weg.
Ik gooi ze ook weg.Hou wel met een lijstje bij wat ik moet betalen en of het betaald is en anders is het vrij makkelijk terug te vinden via de online bankafschriften.