Hier wordt alles via de automatische incasso afgeschreven. Als er toch een acceptgiro binnenvalt dan betalen we deze direct.
Bij ons gaat gewoon ALLES via de automatische incasso wat ik dan 2-3 keer per week zoiezo bekijk of alles goed er af gaat. vergeet ik een keertje te kijken is dat niet erg word toch betaald. Is beter als je vergeet een keer te betalen he. Alleen het waterschap dat je 1 keer per jaar krijg in januari / februari gaat niet automatisch. Die rekeningen doe ik dan in rabobank in de agenda staan met de goede bedragen en stel ik in op de datum dat ze er af moeten gaan. Vervolgens doet mijn rabobank account het overmaken of de datum die ik in stel.
Hier gaat ook alles via automatische incasso's. Alles wat we op internet betalen gaat meestal via ideal. En als er eens een losse factuur is dan betalen we die binnen een paar dagen of plannen het in.
Hier gaat ook bijna alles automatisch, en als ik een rekening binnen krijg betaal ik hem meteen. Ik heb het weleens geprobeerd om ze op te stapelen tot we salaris binnen krijgen, maar dan vergeet ik ze
Ik betaal altijd alles direct. Tenminste, ik agendeer het op een bepaalde datum in internet bankieren. Ik ken mezelf, anders raak ik de rekening kwijt
Als ze binnen komen dan pleur ik ze bij de compueter en zoda er loon is betaal ik ze allemaal tegelijk.
Of via automatische incasso, of direct als ik de rekening in handen heb. Soms plan ik m in, als het een groot bedrag is heb ik dat het liefst als het salaris er net weer op staat.
Bijna alles gaat automatisch eigenlijk , die 1 of 2 rekening die los komen betaal ik meteen als ze binnenkomen en gaan de map in met de datum wanneer ze betaald zijn erop. Als het een grotere is of iets wat nagekeken moet worden dan kijken we er savonds even naar en maken we hem dezelfde week in elk geval over
Ik controleer ook altijd of ze werkelijk zijn afgeschreven (vooral de hypotheek en woonlasten e.d.) ik dacht dat ik overdreven was haha maar doen meer mensen gelukkig hihi
Ik krijg zo'n beetje iedere week wat en niet in 1x een maand salaris. Dus ik leg de onbetaalde rekeningen voor in de map, als er geld binnenkomt betaal ik de rekening die het eerst betaald moet worden, zet er de datum van betaling op en archiveer hem onder de juiste letter, werkt voor nu prima en alles is bijgehouden.
We betalen de rekeningen gelijk op dezelfde dag dat ze bezorgd zijn. Een aantal dingen gaan via automatische incasso. We weten wat we aan vaste lasten kwijt zijn per maand en per jaar, en we zorgen dat we dit bedrag altijd op onze gezamenlijke rekening hebben staan. Kind kan de was doen
Hier ook alles automatisch en als ik medicijnen moet betalen wat het cz niet vergoed betaal ik dat gelijk als het binnenkomt
Hier eigenlijk precies hetzelfde. Een paar dingen gaan automatisch en een paar rekeningen gaan van de mat naar de stapel tot de 15de
Alle rekeningen worden automatisch afgeschreven, behalve de huur. Die doe ik meteen als mijn man zijn loon gestort heeft gekregen. Andere "losse" rekeningen boek ik meteen via Internetbankieren over, ben ik er meteen vanaf. Ik kijk wel altijd alles globaal na, maar eigenlijk is t niet nodig omdat ik toch EXACT weet wat er uit gaat. Grote verschillen, of gekke bedragen zie ik meteen. Beetje controle-freak.
wij doen eigenlijk alles automatisch en weten zo ongeveer precies wat onze vaste lasten zijn. hiermee houden we rekening als we ons loon krijgen zodat ze eigenlijk altijd kunnen afschrijven. andere losse rekeningen betaal ik of meteen als ik het geld heb of leg ze langs de pc zodat ik ze niet vergeet en ik het meteen kan overboeken als het geld er is
Hier ook Hier gaat alles automatisch en de rekeningen die ik zo krijg betaal ik vrijwel gelijk anders verdaagt het ergens tussen en denk ik er pas weer aan als er een herinnering komt Gelukkig gebeurd dat bijna nooit
hier doet mijn vriend dat, maar ik weet natuurlijk wel wat er gebeurd. Sommige vaste dingen gaan automatisch, zoals het water, energie e.d. Andere dingen gaan op een stapel in een postbakje. Die worden rond de 25e betaalt. Bij heel veel rekeningen zit een acceptgiro en daar zet hij een krul op wanneer het gedaan is. Om te voorkomen dat er een rekening doorheen schiet. Zo kan hij makkelijk checken wat er betaalt is.