Rekeningen betalen, hoe pakken jullie dit aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Like as me! Grappig zeg.Alleen kijken we niet naar de datum als we betalen.

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier hetzelfde ;)

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

automatische incasso, werkt die niet of met een andere rekening die niet automatisch kan gaan betalen we die zo snel mogelijk na binnenkomst. hebben we even geen saldo dan staat hij anast de pc tot er wel saldo is en wordt hij alsnog betaald. dit gebeurd altijd binnen de weken die ervoor staan. we krijgen nooit aanmaningen of erger, dat wil ik kost wat kost voorkomen. in een noodgeval betaal ik de rekening van spaargeld wat ik weer terug stort zodra we saldo krijgen. sparen doe ik ook een vast bedrag automatisch. en als ik wat over heb ( bijv overuren die appart uit betaald worden tegenwoordig) zet ik dat handmatig erbij over zodra het binnenkomt.als ik dingen via internet koop dan betaal ik die op voorhand via de pc, zo heb je ook daar geen verrasingen.

ik zet op de rekeningen altijd betaald per.... meestal pc. en de datum dat ik dat gedaan heb en dan gaan ze op de kast om in een map gestopt te worden met de andere brieven. ik gooi niks weg.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik houdt ze ook altijd bij, vooral de belangrijkste lasten als hypotheek en verzekeringen en gas en licht en dat soort dingen.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Alle belangrijke dingen gaan via automatische incasso. Al het overige plannen we rond de vervaldatum in internetbankieren. We krijgen (zo goed als) nooit een herinnering oid.
    We weten inmiddels ook precies wat er afgeschreven moet worden, dus we zien het ook heel snel als er iets niet goed is gegaan.

Deel Deze Pagina