Baan in de avond/nacht

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die een baan hebben in de avond tot 'snachts en wat jullie dan doen.
    Ik zou best 4 avonden van bv een uur of 7 tot 1 willen werken en dan overdag lekker bij mn mannetje zijn.
    Ik heb geen diploma alleen mn mavo diploma en wat cursussen in de administratie (doe ik nu zo'n 10 jaar bij een bekende zorgverzekeraar)
    Alle ervaringen/tips zijn welkom!

:D

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    werk dan wel niet in de nacht, maar in de avondjes...van 18 tot 20.30 en vaak in de weekenden van 13 tot 20.30 Het is variabel dus geen een week dezelfde dagen.... of uren.

Maar het is wel vermoeiend hoor, overdag met je kind moet je niet onderschatten.....en dan in de avond nog gaan werken is best wel pittig.

Maar daar tegenover..ik hoef geen oppas, geen extra kosten daarom. Ik verdien me eigen geld (tis niet veel) om dingen te doen en boodschappen te kopen enz. En heb toch iets eigens.....gewoon miranda ipv mama....

w

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik werk in de horeca, de avonddienst begint dan om 6 uur dus ik kan voor die tijd gewoon lekker thuis eten :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bijna 1,5 jaar lang een baan in de avonden gehad. Ben blij dat ik daar sinds een maand vanaf ben. Ik ben geen avondmens en bovendien heb je de hele dag het idee dat je nog moet werken, juist wanneer de kinderen lekker op bed lagen en ik nog enigszins wat tijd voor mezelf zou hebben, moest ik werken.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik werk in de nacht, (verzorgende), en werk 2 nachten per week. Ik vind het heerlijk. Heb maar 1 dag oppas nodig en werk dus eigenlijk maar 1 dag per week omdat ik op dinsdag moet slapen.

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja ik werk nu ook gewoon hoor, 3.5 dag per week (28 uur), maar dus wel interesse in een baan in de avonduren, maar ja het liefst dan weer niet in het weekend, doordeweeks maakt het me niks uit. Maar ken eigenlijk niet echt iemand die dit ook doet.

7. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    Ik werk in de avonden van 18.00 tot 22.00 bij KPN (binnekort niet meer)

het is zoals hierboven ook al genoemd word best pittig, overdag kindje en huishouden etc en dan ook nog werken s'avonds! daarom heb ik op me werk geregeled dat ik vier dagen in de ochtend en middag uren ga werken! :)

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik werk zowel avonden als nachten..avonden vind ik zelf geen probleem (heb nog geen kind) maar de nacht vind ik ontzettend zwaar! zit ook alleen en het is super super stil dus daar ligt het ook wel aan hoor.
    maar de avonden kan ik prima volhouden...

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik werk drie avonden per week van 17:00 uur tot 21:00 uur. Ik vind dat erg lange dagen om eerlijk te zijn. Ik kan dan niet met mijn gezin eten en na een dag mama zijn, verlang ik naar één ding; tijd voor mezelf. Maar dat kan ik wel vergeten.

Het scheelt wel opvang en het is voor de kleine meid heerlijk stabiel dat er altijd een ouder thuis is. Dat is ook wat waard. Maar ook ik ben geen avond mens wat dat betreft. Zit veel liever met een goed boek te ontspannen of ga graag vroeg naar bed. Nu eet ik vrij laat en ga ik ook laat naar bed om vervolgens de volgende dag weer in up tempo door te gaan. Ik vind het dus wel zwaar, maar het is net te doen met drie avonden.

Deel Deze Pagina