Rekeningen, hoe doen mensen dat toch?

Discussie in 'De lounge' gestart door anne19791980, 13 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Ligt er ook nog aan waar je gaat natuurlijk. Ik zit al jaren in stacaravans tussen de €400 en €525 per week huur. Dus hoef zelf niks aan te schaffen, betaal alleen nog extra campingkosten en toeristenbelasting.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Maar ik ken mensen die jaren achtereen roepen: ja, maar we hebben geen eigen kampeermiddel. Puur het kampeermiddel en de spullen kun je er met 1 of 2 jaar al uit hebben. Daar zit de auto niet bij, maar het gros van de auto's die ik om mij heen zie zijn allemaal geschikt voor een tent of vouwwagen.

Fruity90 vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Dat is al een heel ander bedrag idd. Ik zag net 4200 voorbij komen:eek:
    Never nooit niet dat ik dat uitgeef.

4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Haha nee, dat geven wij er ook echt niet aan uit. En wat heb je daarvoor dan?

5. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.367
    113
    Ja zeker kan dat. Dan boek ik gewoon met een ander idee mijn vakanties dan de meeste mensen denk ik. Ik reken het vakantiegeld voor de vakantie, dat is dus extra. Als er tegenvallers zijn hoeft dat niet van het vakantiegeld maar van de gewone spaarrekening af.

Neuzeke vindt dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

Dan moet ik even in een ander topic zoeken, was een post van @GossipGirlxoxo een huuraccomodatie zei ze volgens mij.

7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Ik las het idd al. Naja, mij niet gezien. Ik volg iemand op insta en die zit nu ook in een stacaravan op een of ander park in Italie dacht ik. Maar niks geen privacy daar, aan alle kant staat er binnen 2 meter nog zo’n ding naast je. Geen idee wat ze daarvoor betalen, maar als ik de campings vaak langs zie komen is het op veel plekken wel zo’n indeling zag ik.

spruitje80 en tuc vinden dit leuk.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ach het maakt ook weinig uit. Ik wil niet kamperen in een tent of vouwwagen. Vind ik een gruwel.

Anouk2005 en Cornflake vinden dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Dat is voor 2 week he? Dat is dus een heel gangbare prijs. Prima dat jij dat er niet voor (over) hebt, ieder zijn ding. Een ander kiest er wel voor.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat mag ik wel hopen voor 2 weken:roflmao:.
    We hadden het er over dat het er heel erg aan ligt waar je zit. 4200 euro is geen standaardprijs overal, dat is onzin.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Italie is heel vaak heel krap op elkaar ja. Niet overal maar wel vaak. Hebben ook in Oostenrijk en Denemarken gestaan op plaatsen waar we tegen elkaar zeiden: in italie hadden ze hier nog 3 plaatsen tussen gemaakt.

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mooi deze zelfkennis.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    2000 per week is niet raar. Je bent zelf toch ook op Piantelle geweest? Dat zou dit jaar 3500 voor 10 nachten zijn. Vorig jaar was het 2700 voor 10 nachten. Wij gaan dit jaar dus niet, want vind dat teveel, maar 2000 per week is echt niet raar.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben daar geweest, maar met eigen kampeermiddel he, dus dat is wat anders.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ja maar dan weet je toch ook niet wat een stacaravan gemiddeld kost? Of zoek je dat elk jaar uit om vervolgens toch met eigen kampeermiddel te gaan.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Tja, het is niet anders. Als je het hele jaar loop te mekkeren hoe duur alles is en dat je het altijd moeilijk hebt, maar dan wel zo 5000/6000 euro neerklappen voor 7 dagen vliegen.

17. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Gangbare prijs…:o:

Er zijn zat mensen die dit niet kunnen betalen. Bedragen die in dat topic worden genoemd vind ik echt belachelijk hoog. Ben dan heel benieuwd of de mensen die minder geld uit geven gewoon niet reageren of dat wij bij de minderheid horen die dit niet kunnen betalen en er ook niet voor over hebben.
    wij zijn €1800 kwijt voor 2 weken. Vond ik al veel.

Minoesje, Knuffelmonster, femkes en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Jeetje wat een gezeur en oordelen hier over wat een ander uitgeeft aan zijn of haar vakantie. Prima als je andere keuzes maakt, maar om er maar over door te blijven gaan, bah.

Cornflake en suus1983 vinden dit leuk.
  19. tuc

tuc Niet meer actief

Nee niet elk jaar nee. Uit nieuwsgierigheid kijk ik wel eens wat huuraccomodaties kosten op de campings waar wij heen gaan als ik tijd over heb. Maar ken natuurlijk zat mensen die huren. Dat bespreken we wel onder elkaar wat het kost enz.
    2 vriendinnen van mij gaan 3,5 week in een stacaravan naar de drôme, en die zijn echt geen 4000 euro kwijt.

20. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Kan dat sowieso niet begrijpen als je krap bij kas zit dan deze bedragen neer leggen. Ik vind dan niet dat deze mensen het krap hebben. Er zijn zat mensen die dit niet op hun spaarrekening hebben staan.

Deel Deze Pagina