Rekeningen, hoe doen mensen dat toch?

Discussie in 'De lounge' gestart door anne19791980, 13 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Om iemand een hart onder de riem te steken.

2. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.885
    5.832
    113
    Vrouw
    Ja, dat begrijp ik. Ik heb er allemaal maar een beetje overheen gelezen maar het voelt direct een beetje vijandig tegen de ander en een hart onder riem steken van de een hoeft niet lelijk aan te voelen voor de ander. En zeker omdat ik de laatste tijd het gevoel heb dat het ineens tegen 1 persoon is. (Niet steeds dezelfde, laatst was het iemand anders)

citroenrasp, Mammavantwee, femkes en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Maar je hebt altijd toch wel dat de 1 je meer ligt en de ander je meer irriteert? Dan krijg je onbewst ook sneller dat je op de 1 wel reageert, de ander niet, lief reageert, kattig reageert... En vaak vanuot eigen refentiekader.

Zo reageer ik bijvoorbeeld nooit op de foto's van de poes van iertje omdat mij dat niks interesseert maar haar dubbelzinnige humor vind ik dan wel weer geweldig :D Dus ook het onderwerp maakt nog verschil in het wel of niet reageren

MyMiracle vindt dit leuk.
  4. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    hoe durf ik :p

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Maar vind je alles wat gaat over ‘normale’ kinderen dan vervelend omdat jouw kinderen een andere behandeling nodig hebben? Dan maak je het jezelf volgens mij echt onnodig moeilijk. Er hoeft toch niet altijd erbij gezegd te worden hier dat er uitzonderingen zijn? Dat kan je op dat moment toch ook voor jezelf bedenken en invullen maar hoeft toch niet altijd extra benadrukt te worden?

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Dat geldt voor mij idem. Ik vind het juist heel leuk om te merken dat ik met bepaalde personen heel erg kan botsen over een bepaald onderwerp, maar in een volgend topic juist weer heel erg op 1 lijn lig. In het ene topic kan ik op een bepaald persoon dan gerust ook minder aardig reageren terwijl ik in een ander topic wel gewoon normaal reageer. Dat is niet schijnheilig ofzo, maar wat wil je op een forum met zoveel verschillende leden, die reageren in zoveel verschillende topics. Ik vind dat ook wel het leuke aan een online forum :)

toch3 en Rozebeer vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Die mening deel ik helemaal met je!

toch3 vindt dit leuk.
  8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
    Ging dit topic niet over rekeningen? #duiktsnelweg# :cool:

puzzelstukje, JupitR, Syane en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Nee dat vind ik niet. Ik persoonlijk sloeg ook niet aan op deze post. Maar Sidmick wel en daar heeft ze een goede reden voor. Een andere post van iemand anders had ik wellicht op gereageerd. Het is maar net hoe je het leest of hoe je gemoedsrust is.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Net als het echte leven :D qua kinderwens botsen man en ik behoorlijk maar gaat het over eten zijn we meestal dikke vrienden :roflmao:

JupitR, Mammavantwee en Bloempjelief vinden dit leuk.
  11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik dacht: ik wissel eens wat maar dat was gek of in ieder geval ik vond het er gek uitzien. En m’n oude plaatje pakte de site niet meer dus nu redelijk terug m’n oude foto.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Door verbouwing vorig jaar januari op 0 geëindigd en lukt maar niet een goed potje op te bouwen.... steeds weer rekeningen, of dingen nodig voor huis of kinderen.... ga binnenkort mijn werkuren iets ophogen, hopelijk dan wat meer lucht

13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Echt bespottelijk dat mijn poes je niet interesseert :p:roflmao:
    Nou, C wel hoor :roflmao:

Shay25, puzzelstukje, bababoe en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Wil je dat niet meer doen? Ben helemaal van de leg!

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Ik laat het kwijlen bij foto's en aaien van je poes met liefde aan C over

:D

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    :D:D:roflmao::roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Persoonlijk vind ik het ook een groot verschil tussen een kind dat zich een halfuur bezig houdt waarover je nog steeds de verantwoordelijkheid hebt OF de verantwoordelijkheid een halfuur echt overdragen aan mijn man, waarbij ik dan een halfuur écht kan ontspannen...

Bij het eerste sta ik nog steeds 'aan'.
    Mijn man is daarin ook anders, die kan ook echt in ontspan modus gaan bij het eerste... vandaag bv ze hadden samen een spel gespeeld, hij had ze horen gooien (in het rond) met de dobbelstenen maar was zelf formule 1 aan het kijken. Uur later wil hij dat ze NU de dobbelstenen zoeken...
    Echt ik zou niet zijn blijven zitten kijken in eerste instantie. Maar dat ligt echt bij mij en ik ben daar dus jaloers op bij man én geïrriteerd :rolleyes::roflmao:

Cornflake, GossipGirlxoxo en Neuzeke vinden dit leuk.
  18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik kan ook veel rustiger even liggen bijv. Als m’n man beneden zit bij de kids. mn man zet ook gewoon z’n koptelefoon op met de kids beneden en gaat dus ook gewoon formule 1 kijken. Ik kan dat echt niet, kan dan Max 20 min zitten. Daarna wil ik toch weer wat doen of even samen wat met de kids doen!

Cornflake vindt dit leuk.
  19. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo