Ik zie ze regelmatig voorbijkomen op mijn insta en ze lijken echt goed te helpen als ik de influencers kan geloven. Maar het is en blijft social media dus heeft iemand er écht goede ervaring mee hier? Of iets gelijkaardigs. Blijven ze goed zitten ook? Gewone oordoppen of oortjes vallen meestal vaak uit, ik heb kleine oortjes ofzo Ik zou ze vooral willen gebruiken tegen overprikkeling, volledige stilte hoeft dan niet zodat ik nog een gesprek kan voeren. Of vb in de cinema waar het geluid vaak té hard staat.
Het doosje is bagger. Ik ben de mijne al kwijt. Ik heb ook geen behoefte om nieuwe te gaan kopen. Ik heb inmiddels Linkbuds S. Die bevallen mij veel meer, maar gebruik ik dus niet voor kletsen. Ik gebruik ze tussendoor. Als ik te lang iets wat dempend is gebruik maken mijn hersenen al het geluid automatisch harder. Voor mij helpt het om er wat hardrock of metal tussendoor te doen om die gevoeligheid wat te verlagen. Maar als je nc kan instellen kan je ook demping bepalen. Met loops hoorde ik mijn eigen ademhaling luider en dat vond ik ook onprettig. Er zijn ook bioskopen die het geluid minder hard hebben.
Ik gebruik ze zelf niet, m’n man wel! Die is er erg tevreden over. Hij gebruikt ze vooral nu hij tegen een burn out aan zit om de geluiden wat minder hard binnen te laten komen. En dat werkt. Ik merk ook echt verschil als hij ze in heb of niet. Hij kan anders veel minder hebben
Die zien er ook goed uit maar wel een beetje duur voor mij momenteel. Misschien als ik eerst iets anders goedkoper kan proberen en het helpt me in de toekomst. Bedankt voor je tip in ieder geval!
Fijn om te horen. Ik kan door mijn ziek zijn ook slecht tegen prikkels of vb alle geluid komt even hard binnen en daar word ik super opgefokt van en dan gaan m'n been en armspieren een soort spastisch doen. Dus ik moet echt iets proberen. Fijn om te lezen dus dat het hem helpt.