meiden ik wil jullie even deze mail delen die kreeg ik vanmorgen in me mail...heb contact opgenomen dit zijn hackers/oplichters dus pas op: Subject: Rabobank: Kennisgeving van Onregelmatige Account Activiteit From: customerservice@rabobank.nl Date: Tue, 1 Mar 2011 03:05:54 -0800 Geachte klant, Wij gedetecteerd onregelmatige activiteit op uw account de Rabobank op 01 March 2011. Voor uw bescherming, moet u deze activiteit te controleren voordat u kunt doorgaan met uw account. Om toegang te krijgen uw verklaring, klikt u gewoon op de link hieronder. Link verwijderd Deze instructie is gestuurd naar alle klanten en de bank is verplicht om te volgen. Dank u, Klanten Support Service. Rabobank Nederlands (NL) ====================================================== Rabobank disclaimer: http://www.rabobank.nl/disclaimer
Tja, volgens mij geldt voor alle banken dat ze nooit om je wachtwoord oid vragen via de mail. Ik krijg dit soort mailtjes ook regelmatig, maar dan van de ING en ik open ze nooit. Alleen aan het taalgebruik kun je al zien dat het niet jofel is Alle banken waarschuwen hiervoor, dus ik vind het persoonlijk niet snugger als je zoiets opent. Gelukkig heb je dat niet gedaan en even gebeld! En inderdaad altijd goed om mensen even te waarschuwen, dus het is fijn dat je die moeite neemt!
deze komt ook neit van de rabobank af ik heb zelf contact op genomen met rabobank als je zon mailtje binnen krijgt gelijk weggooien
Vaak zijn het hackers en betreft het geen reclame! Ze vragen je om je wachtwoord in te vullen en krijgen op die manier toegang tot je gegevens, dus het is sowieso slim om die mailtjes linea recta in je prullenbak te deponeren!
Tja, maar als je een "officieel" mailtje krijgt van de bank, en het is zo krom geschreven (staan in die paar zinnetjes namelijk TIG fouten), dan vertrouw je het toch sowieso niet?!
ik kreeg laatst net zo`n mail over mijn creditcard. (die ik niet heb overigens) stond helemaal vol met spelfouten.
Bedankt, fijn dat je het hier even neerzet. Ik houd mijn ogen open in mijn mailbox. Inderdaad wel een knap staaltje nigriaans nederlands...
Thnx voor het melden maar ik maak zoiets ook nooit open mijn msn is 3 mnd geleden ook al gehackt dus ik ben al extra alert
zulke mails circuleren al jaren bij andere banken ook volgens mij zijn die mails zelf al een virus op zich. ik open ze al anderhalf jaar niet meer.
Met alle respect hoor.... Maar bij een dergelijk mailtje lopen me al gelijk de kriebels over de rug van het taalgebruik! Hier bel ik al niet eens meer over; dit gaat linea recta de prullenbak in. Als je de boel wilt oplichten moet je het wel goed aanpakken, zou ik zeggen; dergelijk taalgebruik, tjonge, wat een aanfluiting; dan weet je toch al meteen dat er iets niet klopt?