is dit voor iemand herkenbaar. met deze kou heb ik onwisj last van zere t**ten ooh man lijkt wel dat ze in brand staan/schraal, geschaafd. zon gevoel.... heb verder geen kou en 2 truien aan. maar doet zo pijn
Nee geen last van, maar word wel mega gek van m'n harde tepels door de kou! Doet ook pijn joh als je een wollen trui aan hebt.
ik heb er ook geen last van, misschien een zwangerschapskwaaltje? Lekker insmeren met Nivea vanavond, of een lekker bad nemen straks .
Nu gelukkig niet meer, maar wel tijdens de zwangerschap.. Was niet te harden toen ik naar het ziekenhuis ging volop in de weeën bij -18:x heb in de auto volgens mij wel tien keer geroepen dat mn man ze er maar af moest halen
zou het dan met de zwangerschap te maken hebben meiden? pfffff niet tof dan hahaha. zou ze het liefts even in de oven leggen hahhaa
Volgens mijn Vk wel. Haar tip, insmeren met vaseline of bepanthen. Mijn tepels zijn (eigenlijk waren, want zit nu aan de bepanthen zalf en werkt wel) helemaal uitgedroogd, schraal en korsterig door het krabben. Verder moest manlief elke avond mijn borsten masseren en liefst na bad/douche
Ja heb er ook af en toe last van. Echt van die steken. Maar ik ben ook zwanger dus het zou er wel eens mee te maken kunnen hebben Fijn is anders idd.
hier ook mega last van als ik dan thuis ben dan doe ik me bh uit en oke dit klinkt misschien raar maar dan leg ik mn warme handen er ff op en dan trekt het weer helemaal bij hahahahaha... ag ik ben dan thuis en het werkt dus waarom niet hihi....
Ja heb ik ook ( en ben niet zwanger) Mijn tepels worden ook helemaal paars/blauw... een tip, die anti lek watjes ( geen idee hoe je het noemt) die borstvoedinggevende vrouwen gebruiken tegen het lekken. Het isoleerd en verzacht..
Ow hier ook heeeeeel erg. Vorige winter was ik ook zwanger en toen dus ook. VRESELIJK!! NEt of je tepels eraf geknipt zijn en er iemand met een grof schuurpapier over de open wond aan het krassen is. Denk dat ik me maar aan ga melden voor het beste idee van Nederland met tepelverwarmers. Jaja daar heb ik al over nagedacht
Ik had het tijdens mn zwangerschap ook heel erg. Weet nog dat ik 35 weken zwanger was en we oliebollen wouden halen bij de kraam die 2e of 3e was geworden met beste oliebollen. Nou na een uur in de rij hield ik het niet meer van de pijn en ben ik de intratuin ingevlucht. Heb mn vriend lekker in de rij laten staan. Het enige wat mij hielp was dus de kou uitgaan.
Nee geen last van, ondanks zwangerschap. Had het trouwens wel toen ik net bevallen was en borstvoeding gaf.
Hier heb ik dus echt nooit last van gelukkig. hahah moet er niet aan denken dat elke keer als ik buiten ben of op het werk de diepvries in loop dat ik pijnlijke (.)(.) heb..
Hier ook last van hoor! Hele felle steken en zo ontzettend droog, helemaal schilferig. Ik gebruik bepanthen en dat helpt wel. Ik heb het idee dat het een zwangerschapskwaaltje is...