Iemand nog een idee waar ik leuke kan kopen voor op onze nieuwe bank? En die wat minder kosten dan 20 eurp per stuk? Ik zat te denken aan 6 kussens. Gemiddeld 20 euro zie ik is 120 euro voor wat gezelligheid haha vind ik best veel eigenlijk!
Leuke kussens weet ik niet, want dat heb ik niet bekeken, maar goedkoop is ikea, kwantum en leen bakker denk ik ook wel. Xenos misschien
Ik koop de onze altijd gewoon bij de Action. Gemiddeld zo'n 5-8 euro per kussen. Maar ja, je moet wel net de mazzel hebben dat ze naar je zin zijn. En in jouw geval ook dat je er 6 dezelfde treft
Ik zou ook kijken bij Leen Bakker, action en de IKEA. Momenteel heb ik van een groot stuk stof zelf kussens gemaakt met een bies randje. Vond het met onze katten zonde om veel te besteden. Voor je het weet zitten er halen in. Binnen kussen zijn van de IKEA.
Ik heb toevallig net twee dagen veel gezocht naar sierkussens vor bij de nieuwe bank en salontafels. Maar ik zie alleen leuke kussens vanaf €40,- per stuk . Voor jow budget zou ik bij Leenbakker kijken, veel keuze en vaak 3+1 gratis. Of bij Zara En H&M Home.
Hier sierkussens van de IKEA, allemaal 50x50. Af en toe koop ik wat nieuwe kussenhoezen, door het standaardformaat is het makkelijk wisselen.
Jysk kan je ook altijd ff proberen. Ik ben bij de leen bakker(of kwantum die zit ernaast dus raak altijd in de war met die twee) laatst geslaagd voor hele leuke kussens voor niet duur. Heel blij mee!