Is er iemand die nog een tip heeft om algen van een schutting af te krijgen? Een stuk van onze schutting is helemaal groen nu heb ik al met water en soda (tip die ik kreeg) het geprobeerd eraf te halen maar dat deed niets. Ook heb ik van HG groene aanslag verwijderaar gekocht maar ook dat helpt maar weinig. Iemand nog een idee?
Ik heb laatst met Cif Cream de algen van ons ijzeren hek afgekregen, en van de houten stoelen.. dus misschien dat het ook voor de schutting werkt.
groene aanslag verwijderaar van de action. iets van 1,50 per fles en algen verdwijnen als sneeuw voor de zon die van HG vind ik niet zo goed als die van de action, die werkt prima
Wauw wat een tips super bedankt! Hogedrukspuit durven we niet aangezien die aan 1 kant al niet zo stevig staat Maar ga maar eens met azijn proberen en anders naar de action!
Dasty van de Wibra. Zo hebben wij vorige week onze groene teak tuintafel en schommelbank weer mooi gekregen. Opsprayen heel even intrekken en met een natte harde borstel schrobben. Eerst proberen op een onzichtbaar plekje!
Gewoon azijn er op spuiten, is binnen 2 dagen foetsie.... ps, wel doen als de zon schijnt en het niet gaat regenen