Nu al??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Woooohh dat had ik echt niet verwacht....

Weet dat ik, toen ik voor de eerste ging, lange cyclussen had. Bij de tweede was ik in de tweede maand al zwanger, maar dat was een hele lange cyclus zag ik van de week terug. Over de 50 dagen... Maar nu komt het... Ik dacht om mezelf niet elke keer gek te maken begin ik met ovulatietesten... Dus dag 7 eentje gedaan om te kijken hoe ie eruit ziet als mn ei er nog niet is, toen dag 10 pas weer en nu vandaag. Ik plak het stripje, nog nat, in mijn schrift en laat het open liggen. Totaal met het idee dat er geen verschil in zal zitten. Loop ik net naar het boekje (15 min later) om hem dicht te klappen...zie ik dit!!! Nog niet positief, maar komt er wel aan denk ik? Hebben dag 7 en 9 seks gehad, dus nog maar een keertje ons best doen vanavond denk ik!? :p Had echt weer een langere cyclus verwacht (zie banner), dus ben gewoon helemaal blij haha...:D Of ben ik te vroeg blij? Heb overigens nog geen rekbaar slijm...Gewoon cremig

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Je eisprong komt eraan! Mooi door testen! Als je genoeg hebt zou ik vanavond ook nog 1 doen.. Maar als ie morgen weer af loopt weet je dat ie vandaag is geweest! Als ie morgen nog donkerder is dan komt ie morgen.. Of iig 24-48 uur na een positieve ovutest! Indd vanavond lekker klussen, en morgenavond :p Veel plezier :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat hij vanavond of morgen positief is.
    Dus zeker klussen.

4. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik wilde dat die van mij ook zo duidelijk opliepen maar jij veel plezier! Werk aan de winkel:D

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @exciting: had er 24 besteld omdat ik weer uitging van een lange cyclus, heb er maar 3 gebruikt! Doe er zo gewoon nog eentje en vanavond. Kan ik die piek niet missen. Heb wel al sinds gisteren avond buikpijn. Is dat normaal niet pas tijdens de sprong zelf??

@babyangel: ja he, test dan idd nog n keer vandaag

@joyce: gisteren was ie nog licht, maar kan echt mega knallers hebben weet k nog van de vorige keer!

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Test was om 17:15 nog hetzelfde... Benieuwd of hij morgen wel donkerder is.

Je ei springt binnen 24-36 uur na het BEGIN van de piek toch? Dus eigenlijk na die van vanmorgen al binnen 24-36 uur dan? Kan het niet heel duidelijk vinden op internet, maar dit begreep ik eruit...

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    #7 Dubbeltje, 16 jul 2014
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
    En net weer een testje gedaan. Had maandag avond tijdens het sporten last van mn buik links en rechts en gisteren de hele dag... En nu bijna niet. Lijkt er alleen op alsof mijn ei nog niet is gesprongen als ik naar de testen kijk toch??

Heb ook nog geen rekbaar slijm gehad (voor de vorige zwangerschappen altijd wel op de dag van de eisprong heel erg).

Wat denken jullie? Heb ik m gemist (vanwege de buikpijn) of komt ie nog??

Oja, ik had trouwens gelezen dat je ei dus 24-36 uur springt na het begin van de piek....dan snap ik er helemaal niks meer van haha. Jullie??

8. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Bij mij werd ie niet donkerdere dan jouw onderste.. Heb je een beetje zelfde tijd steeds getest? Ik zou niet zeggen dat je m gemist hebt, maar dat ie nu binnen 24-48 uur komt...

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Allemaal van ongeveer dezelfde tijd, alleen de een na laatste is van gisteren avond. Die dag had ik er 2 gedaan.

Mijn testen werden altijd donkerder dan de teststreep, maar kan die natuurlijk gemist hebben...

10. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Bij mij lopen ze ook zo op. Zou nog even doortesten.

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Net na 2 uur niet drinken een test gedaan en die is lichter... Vanavond en morgen ochtend nog maar eentje voor de zekerheid...vind ze voor mijn doen erg licht ;) We zien wel...

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bij mij bleven ze heel lang van die donkerheid...soms werden ze eerst nog even lichter en daarna uiteindelijk pas echt positief.
    Je ei springt 24-48 uur na de positieve ovulatietest. Dus niet vanaf het punt dat hij wat donkerder begint te worden...gelukkig maar want dan zou het nog moeilijker worden ;)

Ik zou gewoon verder testen (1-2 keer daags, hetzelfde tijdstip). Kan helaas nog wel een paar dagen duren..maar hoeft niet.

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dank je voor je reactie. Zou dan de eerste keer zijn dat het bij mij zo loopt. Heb bij de eerste zwangerschap 6 maanden ovulatietesten gebruikt en als ze zo donker werden als die van gisteren dan kwam daarna een nog donkerdere test (zoals vanmorgen, maar dan nog donkerder) en dan dus ergens mn ei. Heb nog nooit gehad dat ze opliepen met zoveel kleurverschil,dan weer lichter werden om vervolgens weer donkerder te worden :).

Denk dus zelf dat mijn ei vandaag of morgen springt aangezien ik de buikpijn al heb gehad. Morgen ochtend tempen, dan weet ik zeker of ie geweest is ;). Maar het blijft altijd een beetje gissen natuurlijk, dat snap ik :)

Doe om 17:00 ongeveer weer een test, dan heb ik ruim 2 uur niks gedronken...

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Snap er niks meer van... Normaal had ik altijd heel duidelijk dat m'n teststreep iets donkerder werd en daarna snel positief... En nu... Heb maandag avond en dinsdag de hele dag ovulatiepijn gehad en gisteren minder... Nu zeurt het weer iets meer...
    Temp was steeds rond 36,8 en dinsdag 36,5 en woe 36,6 en vandaag 36,7...

Wat denken jullie??? Nat waren ze donkerder natuurlijk..

De donkerste testen zijn elke keer die van smorgens (niet ochtend urine!)

Op de foto vind ik ze onduidelijker dan in het echt...

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik denk dat er hier geen een nog positief is en je nog even moet doortasten ;)

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat denk ik zelf ook niet dat er een echt positieve bij zit, maar hopelijk komt ie er wel aan... normaal zijn ze anders nooit al zo donker als ie nog lang niet komt... Vanavond nog eentje....

17. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Naar he Dubbeltje al die "negatieve" antwoorden.
    Helaas zit er hier geen gynaecoloog tussen, en heeft niemand echt een goed antwoord. Daarbij verschillen de meningen erg(ook bij andere topics, daar zegt iemand anders weer bij eenzelfde test als ons: je ei komt eraan!)

Gewoon lekker doortesten meid, en naar je eigen lijf luisteren.

18. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    gewoon doortesten zeg ik heb ik vorige cyclus ook gehad!
    Maar hij zal denk ik wel komen hoor binnen nu en paar dagen!
    Succes en klus ze

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Jolijoy:

Ja inderdaad, soms is het echt moeilijk... Kan er niet zo goed tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben. Ging ze juist gebruiken om dat te weten haha. Op internet lees je ook veel verschillende dingen... Ik hoop gewoon dat hij eraan komt, anders hebben we deze maand weinig kans denk ik ;).

@mamavandaan:

Dankjewel! Ik hoop dat je gelijk hebt ;) Ik test in ieder geval gewoon door...

20. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Juist....
    Gewoon door blijven klussen. Kan geen kwaad! ;)
    En blijven testen... komt het deze maand niet dan is het wel de volgende maand!
    Komt allemaal goed :)
    Maar het wachten op dat ei is verdomde frustrerend! Vooral als je net denkt een positieve test te hebben! Grrrr.....
    Eerst donker en dan weer wit.... grr grr grrrrr!

Deel Deze Pagina