Pfffff kan er echt niks aan doen maar heb soms toch buien. Gaat er een heel onbenullig iets niet goed en is het mis en stoppen met janken?? Ho maar! Blijft dan ook echt even doorstromen. Gelukkig 9 van de 10x als ik alleen ben Die hormonen ook
Voordat ik zwanger was huilde ik eigenlijk nooit ergens om, nu beginnen de tranen echt om niks te stromen! Ik zette laatst mijn vriend af op z'n werk en ik was helemaal overstuur. Toen hij vroeg wat er aan de hand was kwam er alleen maar uit dat ik niet wilde dat hij wegging...beetje genant wel ha ha!
Ik jank sinds ik zwanger ben om alles en helaas is mijn vriend meestal bij en hij moet er natuurlijk om lachen.. :/
Soms wel ja, en dan ook om de gekste dingen. Maar t is dan wel ff heerlijk even lekker te huilen gekke hormonen!
Gisteren zitten huilen als een klein kind omdat mijn man niet thuis kwam met het eten. Serieus een uur lang kei hard gejankt, alsof hij gezegd had kom nooit meer thuis eten... Hij wist aan de telefoon dan ook niet wat hij met me aan moest en dacht dat ik gek geworden was. Hahahahaha Luchtte wel op
Ik heb het ook af en toe, om de kleinste dingen. En niet alleen t huilen maar ook down voelen en me dan zorgen gaan maken om echt werkelijk alles! Dan denk ik ineens dat t met de baby niet meer goed gaat ofzo, pffff om moe van te worden! Dan jank ik liever om niks dan me zo down voelen en rare dingen denken....
Haha, dat had ik laatst ook, mijn vriend had een peletons uitje, en belde 's avonds dat ie die nacht niet thuis kwam, ze moesten tot twaalf uur blijven en het is een uur rijden. Ik was zooo verdrietig en boos, moest ook heel erg huilen.
ik had het rond de 20 weken vrij veel, maar ik dacht..:mooi daar heb ik geen last meer van!!. Tot maandag hahaha ik was bij mn ouders, die wonen op een afstand van een dik uur rijden, en ik zou daar blijven tot s avonds. mn man ging uit zn werk gewoon naar huis. toen kreeg ik een smsje dat hij weer een migraine aanval had...nou ik heb zo gehuild!!!! hahaha mn vader wist niet wat ie moest doen, en begreep er niets van hahaha. nog geen 5 min. later (nadat ik uit gebrult was) zegt mn zus iets over mn haar..en ja hoor....daar ging ik weer..brullen brullen brullen.. Toen is mn vader maar even naar de schuur gegaan, die wist echt niet meer hoe die het had hahahaha. Maar op een gegeven moment als ik aan het huilen ben, dan voel ik van binnen zo'n soort van opluchting, en dan voel ik dat het klaar is.. en dan is het weer goed. rare dingen hoor die hormonen
Ik heb 1,5 uur gehuild omdat ik verkeerd was gereden en de verkeerde maat had gekocht van iets als cadeautje voor mijn schoonvader. Het kon gewoon geruild worden, dus niets aan de hand. Maar 1,5 uur aan een stuk. Toen mijn man vroeg of het weer wat ging ben ik nog een uur doorgegaan.
Pfff hou op schij uit, kank echt om de stomste dingen en als er dan echt iets ergs is kan ik me vrij rustig houden zo stom! Eergisteren liet ik iets vallen, was niet eens kapot en moest zo huilen hahaha echt erg!
Ik heb het ook zo nu en dan. Ineens vanuit het niets. En dan onophoudelijk... Alsof me verschrikkelijk onrecht is aangedaan.
Hehe tja... hormonsters eh... De ene keer komt het hier uit het niets, de andere keer voel ik het al een tijdje van tevoren aankomen. Voel me dan al wat down, prikkelbaar enzo. Hoeft dan niets te gebeuren of ik sta te janken. Mn vriend weet dan ook niet zo goed hoe hij moet reageren. Hij gaat dan wel troosten enzo maar moet er ook wel weer een beetje om lachen..
Hier ook verschrikkelijk! Ben vorige week verhuisd, woon nu 1.5 uur bij mn ouders vandaan. En gehuild dat ik heb! Mn vriend hoefde het woord huilen maar te zeggen of ik ging al! Hij is er ook echt wel beetje klaar mee hihi
Ik heb er helemaal geen last van. Ben vrij stabiel tijdens mijn zwangerschappen gelukkig als het op emoties aankomt. Ik word wel sneller geraakt door dingen op tv enzo, maar huilen.. nee.
Nou, pfff...! Ik ben normaal best een harde tante, maar zat laatst zelfs te janken om een liedje van K3! Gekker moet het toch echt niet worden!
whaha geweldig die verhalen. Hier ook hoor, vanavond weer babyboom oh oh. Maar niet alleen huilen, kan ook heel boos worden ineens. Van de week een arme jongen van de super de schrik van zn leven gegeven toen ik hels werd omdat de satesaus uitverkocht was. Volgens mij dacht hij dat ik door de duivel bezeten was ofzo Als ik hem weer zie zal ik mn excuses aanbieden.