Iemand nu in Slagharen???

Discussie in 'De lounge' gestart door maranka, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi!

Zit er iemand van jullie op dit moment in één van de huisjes of caravans in Slagharen??

Wij zijn vandaag net weer vertrokken, maar.......
    helaas zonder J. zijn favoriete knuffel!!!:(:(

Dus mocht er hier iemand zijn die nu op het park zit. Wil je me dan a.u.b. even PB'en?
    Dan zou ik graag het huisje nummer willen doorgeven zodat daar even gevraagd kan worden of er in het huisje gezocht mag worden naar de knuffel. W.s. onder het stapelbed of ergens rondom het huisje....

Help!!! J. is gelukkig wel gaan slapen zonder zijn knuff....
    Maar hij is erg verdrietig en bleef maar vragen of we niet terug konden om hem te halen..
    :(

Liefs Maranka

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik neem aan dat je ook gewoon even met het park kunt bellen....?

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kan je niet helpen maar zo ben ik ooit een knuffel van mijn zoon kwijt geraakt bij de wigwamwereld nooit meer terug gevonden:(

Mijn zoon is er nu soms nog verdrietig om. :(

Succes met zoeken.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ach gossie, ik zit er niet, maar ik hoop dat iemand m terug vind. Kan je het park niet even bellen om te vragen of ze m zoeken?
    Wij hebben het een keer gevraagd bij centerparcs ivm een telefoon die we kwijt waren en zelfs een vergeten duploblokje werd kosteloos opgestuurd;)

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij waren het dekbed vd kleine vergeten in landal

de volgende dag gebeld en ze hadden hem gevonden bij schoonmaken en konden hem toen via tnt opsturen naar ons, koste iets van 8 euro ofso

dus wie weet kan je het ook zo met slagharen regelen?

suc6!

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Kun je niet beter even bellen?
    Meer kans op slagen denk ik... zou wel heel toevallig zijn, als hier net iemand zit die hem gevonden heeft! ;)

Wel sneu zeg, hopelijk heb je hem snel terug!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb ze vanavopnd al gebeld en ze zouden zoeken en terug bellen. Maar we zijn nu zo'n twee uur later en nog niets...
    Dus ik dacht laat ik even iets anders proberen....

ben nu druk op zoek naar een foto van de knuff...

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Nee. zoek iemand die even bij het huisje langs kan om te vragen of hij daar nog ligt...

Ik ga sowieso morgen weer bellen met Slagharen..

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heb nu in ieder geval iemand gevonden die morgen even voor mij op het park wil navragen..

Alvast bedankt ;) !!!!

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ahhh zo sneu ...

dat is toch een difraxknuffel? Kan je niet nog een nieuwe halen bij de drogist?

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    J. heeft er zelfs een tweede van.. net iets lichter van kleur overigens. Maar die is echt tweede rangs....

Mocht ik Knuff niet weer krijgen ga ik wel op zoek naar eentje die wel dezelfde keuren heeft..

Maar J. heeft het wel heel goed door dat dat niet echt Knuff is...Geen idee hoe hij zal reageren dan..

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Bij de etos verkopen ze deze nog wel.

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Succes heel populair die Difrax doek hier gaat hij ook overal mee naar toe.

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh wat sneu.... mijn zoontje was vandaag ontroostbaar en alleen zijn slaapschaap kon hem helpen. Dat ding gaat dus ook mee uit logeren en naar het kdv ik ben als de dood dat we hem een keer kwijt raken. We hebben we eenzelfde bij gekocht maar die is zoals jij ook al zegt tweede rangs ongelooflijk wat een verschil precies dezelfde knuffels maar een is vies, stinkt en ruw geknuffeld (bij wijze van speken dan he ik was hem wel uit) en de ander is zacht schoon en ruikt lekker en dus niet niet zo lief als de eerste...

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    PRECIES!!

Wanneer J. gevallen is of getroost moet worden zoekt hij ook altijd eerst zijn knuff op.
    Daarom had ik hem vanmorgen ook pas op het laatst willen inpakken.
    Maar door de haast en drukte vanochtend ben ik zijn knuff helemaal uit het oog verloren.. Hij lag niet in de woonkamer van het huisje want anders had ik hem zeker wel gezien en in de auto gelegd of aan J. gegeven..

Baal er zo van...

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hmm, helaas kan degene die voor ons wou navragen op het park niet veel doen..( Toch bedankt! )

Heb vanmorgen het park maar weer gebeld en gevraagd of ze toch iemand naar het huisje willen sturen om te zoeken. Want van die schoonmaak daar heb ik niet een hoge pet op. Ik betwijfel het of ze uberhaupt wel onder de bedden poetsen. "t is daar zo krapjes...
    En J. kennende heeft hij Knuff een lekker rustig plekje gegeven om te slapen...Dus dat zal goed zoeken worden..

Nu maar hopen dat ze vandaag terug belen dat hij is gevonden.

Iemand anders nog die misschien dit weekend naar Slagharen gaat of al op het park zit en ons wil helpen??

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oooh wat sneu :(
    Hopelijk hoor je nog wat!

Wij gaan wel naar Slagharen maar dat is pas 5-7 augustus dus kan je nu helaas niet helpen.

Sterkte!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goh.. sneu zeg! Ik hoop dat Knuff alsnog snel terugkomt bij Jinte!
    Jayden heeft een 'meneer Konijn' als knuffel. Hij sleept dat ding overal mee naartoe, als ie moe wordt/is, zich niet lekker voelt of zich pijn heeft gedaan/ziek is zoekt ie als eerste 'meneer Konijn'. Schattig om te zien, maar owee als we die kwijtraken..DRAMA!
    Ik ga ook een 2e aanschaffen denk ik.

Suc6!!!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    is het geen optie om zelf heen te rijden? als ik mijn kind zo verdrietig zou zien zou ik de auto instappen om zelf te gaan zoeken.
    succes iig hoop dat de knuffel snel terecht is.

Deel Deze Pagina