Ik heb afgelopen woensdag de uitslag gehad van mijn eierstokken en nieren enzo. Ik kan jullie vertellen dat zoals zei het zeggen in het ziekenhuis mijn eierstokken gewoon werken dus ik kan gelukkig wel kinderen krijgen Wat minder is ik heb wel een Nierziekte de ziekte van berger. 4 april moet ik terug naar het ziekenhuis gaan ze kijken of er een kijkoperatie moet komen, en dan kijken ze in hoevere de ziekte is of het 1 nier is of beide nieren zijn Het houd wel in dat de dokters ons nu wel afrade om nu een kindje te willen maken want deze ziekte kan veel complicaties opleveren en dat is een groot risico, ze willen nu eerst w8 tot we zeker weten hoevere de ziekte is. Volgende week krijg ik nog wel wat bloed onderzoeken om te kijken hoe mijn hormonen werken omdat ik nu al zolang overtijd ben en niet zwanger Ga morgen weer een test doen is nu al een maandje geleden want heb verschrikkelijke pijnlijke borsten en mijn tepels zijn helemaal wit : Hopen dat alles goed komt en we toch snel door kunnen gaan voor een mooi wondertje. Liefs winnie
He meid, wat fijn dat het nieuws in die zin goed is dat het niet aan je eierstokken ligt. Wel minder nieuws over je nieren. Ik hoop dat je heel snel uitsluitsel hebt! Veel liefs, Linda
fijn dat er met je eierstokken niks aan de hand is wel erg naar dat het met je nieren minder is veel succes hoop dat jullie snel weer met het klussen kunnen beginnen
Das idd balen van je nieren! Fijn om te horen dat je eierstokken goed zijn, maar het ander nieuws is weer wat minder dan. Ben benieuwd wat verdere uitzoeken uitwijzen!
Krijg je te horen dat je eistokken goed zijn en dat je gewoon zwanger kan worden, en dan hoor je gelijk dat je even niet zwanger moet worden omdat je nieren niet oke zijn. Ik hoop voor je dat het niet ernstig is en dat jullie gewoon weer verder kunnen gaan met klussen voor een kindje. Succs. Groetjes jolie