Ik heb hier een grijpertje. Ze wil constant iets pakken en vasthouden: mujn wangen, tshirt, neus, doekjes, sokjes uit trekken etc. Het is elke keer een gevecht in bed voor deken en sokjes en bij flesje dat ze rustig drinkt. Ze pakt difrax fles met handen stevig vast somst met een en dan andere onderin steunen met vingers. Omdat het zwaar is raakt ze gefrustreerd. Ik geef haar doekje in handen maar het gaat niet lang. Het ging altijd goed vroeger: ik geef fles met rechte hand ze pakt twee vingers van mij om de fles en zo kan ze het aansturen. Maar door bevalling heb ik handeczeem gekregen en die huid nu erg kweetsbaar is. Ik had difrax handgreep flesje gezien- is het wat met dieleeftijd of forceer ik dan haar ontwikkeling ermee?
Hier mocht ze mijn vingers vasthouden, dat ging altijd erg goed. Ik herken wel wat je schrijft, op die leeftijd trok mijn dochter ook aan alles. Ze trok dus iedere keer aan m'n vingers. Het was wel bezigheid dus op zich was het niet erg. De fles die jij omschrijft ken ik niet, dus daar kan ik je niet bij helpen!
Hier ging de oudste rond die leeftijd zelf de fles vasthouden. Hield ikzelf de onderkant vast (uiteinde) en zij met twee handjes het begin. Ging een tijdlang heel erg goed. Rond de 6 maanden deed ze het helemaal zelf (dronk ze overigens ook uit een tuitbeker). Weet niet precies wat je bedoelt met handfles, maar proberen kan altijd toch? Of anders toch zelf de fles deels vasthouden (bijv dus jij het uiteinde om de zwaarte weg te nemen) en zij het begin.
Ja dat deels vast houden doe ik ook alleen ze is niet zo van ik hou het vast en laat niet los: ze zet handjes elke keer anders en trekt binnen/buiten speen. Dus het is gewoon onrustig. Due fles heeft gat binnenin: Flessen - Difrax Misschien andere flessen handiger ermee met handvaten? Ik gebruik difrax zelf omdat erg veel zuigkracht heeft en zuigt alles snel naar binnen zelfs comfort gaat door kersspeen 200cc binnen kwartier in.
Haha inderdaad Zag het niet.. Raar waneer kan het flesje dan gebruikt worden want het wordt steeds meer Nou ik laat het dan even zo.. Weer iemand een goede flesje dan voor vervolg bij 6mnd bijvoorbeeld?
Zijn vaak flessen om evt water tussendoor te geven... Zou nog lekker bij de normale flessen blijven... Die kunnen ze ook vastpakken
Nou fase is het niet denk ik want van geboorte deed ze het al. Met dichte handjes. Nu kan ze erg goed pakken doet met ppen handjes maar flesje is te breed natuurlijk.