Rekovelle in korte schema

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Journey18, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Ik mocht de fyremadel gewoon in m'n buik prikken, net als alle andere spuiten. Lijkt me wel fijner dan in mm bovenbeen eerlijk gezegd.
    Met korte schema geen rekovelle gesproken, 1x gonal en 1x menopur. Wel beiden even lang, namelijk 8 dagen. Cd 3 begonnen, spuiten tm cd10, cd11 pregnyl en cd13 punctie.
    Succes!

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    31 jan 4 feb Maar bij jou al inderdaad na 4 dagen die ander er bij en bij mij na 5 dagen.
    En ik moet maandag beginnen met die ander lijkt me dan toch ook pas zondag maandag of dinsdag punctie en niet pas vrijdag, maar het hangt ook helemaal van de ontwikkeling van onze eieren af natuurlijk.

Ik heb de 15e eigenlijk een belangrijke voorstelling waar ik aan mee doe en heb gelukkig al understudy maar liever doe ik de 15e zelf en heb ik gewoon maandag punctie hahaha.Maar

3. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Dankjewel!

4. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Oh dat snap ik helemaal.... Ik heb vanochtend gehoord dat ik dinsdag de punctie heb. Blij mee want ik heb maandag een studiedag met mijn werk. En ja, als het moet dan moet het natuurlijk! Succes!

5. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    @Tantedoortje oehh spannend!! Wens je alvast heel veel succes

Tantedoortje vindt dit leuk.
  6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Whaaaa super spannend
    Hoop dat ik mijne ook pas maandag heb
    Wanneer zou je in natuurlijke cyclus je eisprong gehad hebben?
    Morgen otrivelle zetten?

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik voel me nu trouwens super moe in de avond en heb echt gevoelige onderbuik. Soms flinke plotselinge steek.
    Ben echt heel benieuwd naar aantal folikels dinsdag...
    Vanavond vroeg naar bed

8. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Vanavond pregnyl geprikt en de fyremadel. Morgen niets prikken, alleen voor het slapen gaan twee paracetamol en dinsdagochtend ook weer twee paracetamol plus een zetpil naproxen. Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn natuurlijke eisprong zou zijn maar ik dacht eind komende week...... ben ik nooit zo goed in ik voel het altijd wel!

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Heel veel succes morgen!!!
    Hopelijk hoor ik morgen wanneer mijn punctie is. Ik zwel zo op in de avond dat ik al zwanger lijk haha

10. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Update van mij
    Gister om 9.30 direct geholpen. De prikken vd verdoving waren niet fijn maar ze hebben een heel ‘elftal’ weggehaald zei de gyneacoloog grappig! Daarna met een ‘bomgordel’ gevuld met vocht en eitjes om naar het lab in het UMC. In een relaxe stoel mocht ik bijkomen. Daar moest mijn man ‘produceren’. Fit alles is goed gegaan, ze hebben uiteindelijk 10 goede eitjes kunnen gebruiken en gingen met alle tien aan de slag! Nu begint het zenuwslopende wachten....... Vrijdag aanstaande tussen 10-12 uur worden we gebeld met de mededeling of alles gedeeld en gelukt is en als dat zo is Hoelaat we vrijdagmiddag moeten komen voor terugplaatsing. Er zijn nog heel wat stappen te gaan! Ik voelde me gistermiddag moe, af en toe zo’n enorme steek in mijn onderbuik, beetje koud, ik merkte dat er ‘iets’ is gebeurd in mijn lijf. Kreeg wel een compliment van een ander vrouwtje dat ik het zonder kalmeringsmiddelen/infuus heb gedaan
    Ik heb een goede nacht gehad en voel me veel beter! Wel af en toe een paracetamol en vanaf gisteravond twee bolletjes Utrogestan vaginaal inbrengen, dit 3x per dag 2 stuks. Daar heb ik een inbrengapicator voor gekregen, werkt oké!
    Nou dat was weer een heel verhaal
    Weet jij inmiddels meer?

11. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Update van mij
    Gister om 9.30 direct geholpen. De prikken vd verdoving waren niet fijn maar ze hebben een heel ‘elftal’ weggehaald zei de gyneacoloog grappig! Daarna met een ‘bomgordel’ gevuld met vocht en eitjes om naar het lab in het UMC. In een relaxe stoel mocht ik bijkomen. Daar moest mijn man ‘produceren’. Fit alles is goed gegaan, ze hebben uiteindelijk 10 goede eitjes kunnen gebruiken en gingen met alle tien aan de slag! Nu begint het zenuwslopende wachten....... Vrijdag aanstaande tussen 10-12 uur worden we gebeld met de mededeling of alles gedeeld en gelukt is en als dat zo is Hoelaat we vrijdagmiddag moeten komen voor terugplaatsing. Er zijn nog heel wat stappen te gaan! Ik voelde me gistermiddag moe, af en toe zo’n enorme steek in mijn onderbuik, beetje koud, ik merkte dat er ‘iets’ is gebeurd in mijn lijf. Kreeg wel een compliment van een ander vrouwtje dat ik het zonder kalmeringsmiddelen/infuus heb gedaan
    Ik heb een goede nacht gehad en voel me veel beter! Wel af en toe een paracetamol en vanaf gisteravond twee bolletjes Utrogestan vaginaal inbrengen, dit 3x per dag 2 stuks. Daar heb ik een inbrengapicator voor gekregen, werkt oké!
    Nou dat was weer een heel verhaal
    Weet jij inmiddels meer?

Journey18 vindt dit leuk.
  12. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    @Tantedoortje aah dat wachten vreselijk! Hopelijk snel goed nieuws en jouw reactie geeft mij hoop.

Utrogestan moet ik ook weer gebruiken! Bah vervelendste van allemaal.. vind ik :)

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wat een mooie score zeg!
    Zo spannend idd om te moeten bellen over je bevruchtingen.
    Hoop dat alles goed gaat en dat je lekker mag broeden.

Bij mij viel de opbrengst tegen. Voorheen met decapeptyl en puregon had ik meer dan 50 follikels.
    Afgelopen fm had ik er maar 9
    Al die ellende voor 9..
    Op cd 3 had ik aan iedere kant al meer dan 10.

Dus ik teleurgesteld..
    Die arts; jullie willen toch ook maar één kind nog. Jawel maar jeetje...

Ik heb trouwens ontzettend zere borsten nu. Had jij dat ook na een week?
    En in de avond zwelt mn buik onwijs op.

Daarom was ik ook zo teleurgesteld met mn 9 follikels

14. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Jeetje, al wil je nog 2 of meer kinderen........ Dat is niet fijn als een arts dat zegt. Ik hoop wel dat er in ieder geval een aantal goed bevrucht zijn..... Ze konden in ieder geval wel met alle tien aan de slag! En ja, mijn borsten waren heel gevoelig afgelopen zaterdag, zondag en maandag......Dat is nu weer weg. Wanneer heb jij nou de punctie?

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik heb de punctie op zijn vroegst woensdag.
    Ik werd net gebeld dat mijn dosis omlaag moet. Maar ik voel me prima en heb nu maar 12 folikels in de race.
    Moest jij de hele tikd hetzelfde blijven spuiten?

16. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Hi, ik moest t/m afgelopen zaterdag rekovelle en fyremadel prikken, zondag de pregnyl en de andere niet, maandag niets en dinsdag de punctie. Wij hadden tien goede eitjes. Zit nu te wachten.......voor terugplaatsing! (Ze lopen uit en dacht ff kijken of ik een bericht heb ;) Weer een stapje dichterbij! Succes he

17. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Terugplaatsing gister gehad, ging goed. Nu de wachtweken in......pppfff die vallen niet mee!

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @Tantedoortje zo spannend! Wachtweken! Goed broeden. Ik duim voor je.

Nou ik had vrijdag FM en bloedonderzoek. Daarna moet mijn dosis omlaag.
    Nu had ik vanmorgen weer FM en opeens zit ik in de gevarenzone en wordt er op grond van mijn echo beeld geen terugplaatsing gedaan omdat ik veel te veel follikels heb.

Ik heb er nu 34 in the game.
    Vanmiddag word ik gebeld voor uitslag bloed. Woensdag de punctie.
    Als ik een verste terugplaatsing mag, vanavond spuiten met otrivelle, als ik geen verste terugplaatsing mag spuiten met decapeptyl.

Ik hoop echt op een verse TP.

De punctie en verse TP uit mijn eerste ICSI was er 1 van meer dan 50 follikels.
    Ik voelde me grieperig maar werd verder niet ziek of 'echte' overstimulatie.

19. Tantedoortje

4 feb 2019
    30
    4
    8
    Vrouw
    Secretaresse
    Ik hoop ook voor je op een verse terugplaatsing. Succes woensdag! Zal aan je denken!

MariaC vindt dit leuk.
  20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Dankjewel ♡
    Ik mag een verse terugplaatsing!!!