Lief dat je er naar vraagt.❤ Van de punctie zelf merkte ik niks. Ik kreeg een roesje en dat was super. Alleen infuus prikte lukte pas de 4e keer dus mijn hand en pols zijn helemaal beurs. Er zijn 24 eicellen gevonden! Nu willen ze dat ik morgen eerst langskom voor controle op overstimulatie. Als dat allemaal okee is krijg ik zaterdag een terugplaatsing. Op voorwaarde dat er bevruchtingen zijn ontstaan. Ik hoor dat morgen denk ik.
Oh wat spannend allemaal weer. Een roesje? Wat fijn, dat had ik niet. Wel een verdoving maar die alleen al was echt niet prettig. In elk ziekenhuis is het ook weer anders. En wow, 24 eicellen, dat zijn er een hoop zeg! Nou dat komt wel goed hoor met het bevruchten, daar ben ik van overtuigd. Ik had er 10 waarvan er 3 of 4 (dat weet ik niet meer precies) zijn overgebleven en of deze goed genoeg zijn voor de 'vriezer' horen we nog per brief. Morgen is het een week geleden dat ik de terugplaatsing had, tot nu toe gaat het goed al voel ik van alles rommelen en bij elk steekje/dingetje denk ik 'oh jee'. Ik had mij voorgenomen dat niet te doen maar helaas het is echt zoals ze zeggen 'killing' die wachtweken. Ik hoop uiteraard op het goede Laat je weten wat de uitslag is? Groetjes!
Steekjes is een goed teken!! Nou... Ik mag in de wachtkamer maar niet zoals ik had gehoopt. Van de 24 gevonden eicellen hebben we 18 bevruchtingen. Maar ik bleek een vijvertje aan vocht in mn buik te hebben en mn bloed is te dik. Dus dokter wil niet terugplaatsen omdat hij bang is dat ik dan zieker word. Dus kijken wat goed genoeg is om in te vriezen. Ik weet dat cryos niet onmogelijk zijn. Onze dochter is er eentje. Maar de kans is echt minder. Ik had zo graag willen broeden nu
Ah nee, dat is niet zo fijn, zeker niet als je er zo op had gehoopt. Je lichaam moet dus nu eerst tot rust komen en het bloed dunner worden? Krijg je daar dan medicatie voor? Ik heb een laxeer siroopje want ........jeetje wat gaat het lastig en daarvan heb ik ook buikpijn. Hopelijk helpt het wat, zou fijn zijn! Normaal heb ik er geen moeite mee! Jij sterkte en ben benieuwd hoe nu verder! X
Hoi hoi, hoe is het met je? Ik heb inmiddels getest en goed nieuws met de thuistest! De controle op zwangerschap heb ik 20 maart.
Ohhhh wat goed! Sorry voor de late reactie. Ik kreeg toch overstimulatie Dik bloed, benauwd etc. Dus geen terugplaatsing. Vorige week waren mijn eierstokken nog steeds bijna 10x groter dan normaal. Omdat ik hormonaal zo van slag ben nu sinds maandag (cyclusdag 1 weer) aan de Progynova dus ik krijg een cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus. We hadden 18 embryo's maar nu 12 cryo's.Gelukkig zijn ze per stuk ingevroren dus we kunnen nog even vooruit. Wat geweldig dat je in verwachting bent. Hoe voel je je?
Jeetje wat een verhaal joh, wat zit een lijf toch raar in elkaar he. Je krijgt wel veel hormonen zo, heb je daar veel last van of valt het mee? Ik ben sinds twee dagen zo misselijk als een kat en moe niet normaal. Ik bracht maandag de oudste naar bed en ging even naast hem liggen en ben gewoon in slaap gevallen met hem, werd om 21.30 wakker! Erg he! Na ja heb het blijkbaar nodig Verder last van opserpatie gehad door de medicatie maar dat gaat beter met magnesium tabletten vd huisarts. Jij veel succes met wachten totdat je de terugplaatsing kan krijgen, duim voor je
Oh dames, heb hier lang niet meer gekeken. Dames, heb hier lang niet meer gekeken. Zie de berichten nu pas. Tantedoortje dus je hebt de controle nu al gehad. En? Spannend hoor. Maria en bij jou? Al meer bekend? Ik heb maandag inmiddels een TP gehad. Rekovelle werkte goed. 17 eicellen waarvan 7 bevrucht. Maar helaas heb ik sinds donderdag al (!!) bloedverlies. Het is niet zo heftig als een menstruatie, maar heb er geen goed gevoel bij. Heb t ziekenhuis gesproken vandaag die zeggen ook dat het niet positief klinkt, maar moet toch testdatum afwachten en utrogestan blijven gebruiken. Heb een potje gehuild vandaag en voel me eigenlijk erg verdrietig maar ik probeer me sterk te houden.
Oh wat een naar bericht.. hoe is het nu? Heeft het doorgezet of is het afgezwakt? Ik hoop het zo. Dat het gewoon een agressieve emmy is met innestelingsbloeding.... Ik heb afgelopen maandag een terugplaatsing gehad van een van onze cryo's nog 11 in de vriezer. Ik voel vanalles en weet van voorgaande keren dat dat niets hoeft te zeggen, Ik ben niet zo'n goede wachtweken passagier.
Hi, wat een hoop eicellen zeg! Hoe is het nu? Ik hoop zo voor je / jullie dat het een innestelbloeding is geweest. Ben benieuwd. Wat gek dat als je het ziekenhuis belt dat ze toch een beetje negatief klinken, dat geeft niet echt moed zeg maar! Ik duim voor je? Bij mij is zeker meer bekend...... had vorige week een eerste controle met echo en er klopt een hartje Maandag eerste controle en intake bij de verloskundige, blijft toch ook nog spannend hoor, eerst zien en dan geloven! Hou je taai he xx
Oh ik ook niet! Vreselijk die wachtweken. Maar het is beloont, het hartje klopt, maandag een intake bij de verloskundige. Hoe is het met jou, hoe voel je je?
Wat heerlijk intake bij vlos Ik heb vanmorgen negatief getest. Wachtdag 6. Hopelijk komt t nog maar meteen geen vertrouwen meer. Erg he
Had jij verse tp? Ik weet t niet meer. Na hoe veel dagen positief getest? Gebruikte je ook medicatie? Welke? En voelde je veel dingen? #eindekruisverhoor